Order- och kundservice
Siluett Of Sweden AB / Kundservicejobb / Kristinehamn
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Kristinehamn,
Storfors,
Nacka,
Degerfors,
Karlskoga eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Siluett Of Sweden AB i Kristinehamn Publiceringsdatum2023-02-17Om tjänstenI arbetet ingår bl a följande arbetsuppgifter:
Kundkommunikation via telefon och mail.
Orderhantering såsom registrering och fakturering. Leveransbesked till svenska och internationella kunder.
Orderuppföljning/leveransbevakning.
Stöd till andra avdelningar såsom försäljning/marknad och ekonomiavdelningen.
Telefonväxelarbete.
Vem söker vi?
Vi söker dig som gillar variation av arbetsuppgifter och periodvis högt tempo. Du har hög servicekänsla och gillar nya kontakter och att bygga långsiktiga goda relationer.
Du har minst några års erfarenhet av kundservice, order eller innesälj i kombination med att hantera administrativa uppgifter i olika system. Stor vana att jobba med Officepaketet.
Du har kunskap om exportdokument.
Du är självgående med eget driv och du beskriver dig själv som en flexibel och kreativ problemlösare.
Hos oss får du även mycket användning av din obehindrade svenska och engelska i både tal och skrift. Talar du dessutom tyska, italienska eller franska så är det ett plus.
Du har minst avslutad gymnasieutbildning eller likvärdigt.
Lugn, stresstålig och noggrann. Du ska kunna planera och prioritera arbetsuppgifter.
Gilla att jobba aktivt som en lagspelare. Men räds inte ta eget ansvar och initiativ.
Provanställning tillämpas.
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-02-28
E-post:
jobb@siluett.se Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Kundservice".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Siluett Of Sweden AB (org.nr 556220-8529)
Televägen 5 (
visa karta)
681 29 KRISTINEHAMN
Arbetsplats Siluett Of Sweden AB
Kontakt Marknads/inköpschef
Markus Springfeldt
markus.springfeldt@siluett.se Jobbnummer 7461217
Observera att sista ansökningsdag har passerat.