Order Specialist

Framtiden AB / Inköpar- och marknadsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Vill du jobba med välkända produkter och tillsammans med erfarna kollegor?
Gillar du ordning och struktur i ditt arbete?
Sök då tjänsten som Order Specialist redan idag!

Dina arbetsuppgifter
Som orderspecialist hos vår kund kommer du att vara involverad i olika delar av företaget. Detta på grund av att rollen som Order Specialist ansvarar för att bland annat prioritera ärenden, räkna på fraktkostnader, ta emot ordrar samt kontrollera att systemen har gjort korrekta bedömningar. Du kommer främst ha kontakt med lager och ekonomiavdelningen samt ha en tät kontakt med de som jobbar på IT avdelningen. Vidare kommer du också ha kontakt med företagets kunder när de undrar var deras order befinner sig i processen och säljare i de fall det behövs.

Du kommer att:
• Prioritera ärenden
• Räkna ut fraktkostnader för ordrar
• Ta emot ordrar och fördela vidare till lager
• Göra uppföljningar
• Kontrollera automatisering
• Kommunicera med lagret
• Mailhantering


Om företaget
Vårt kundföretag är ett välkänt företag/bolag som finns i flera länder. Den del av bolaget som söker en orderspecialist ligger i Kungsbacka och de har en låg personalomsättning vilket visar på att de anställda trivs. På kontoret i Kungsbacka är man idag 30 anställda.

Din profil
Skallkrav:
• Svenska och engelska i tal och skrift

Meriterande:
• Övrigt nordiskt språk
• Erfarenhet av lager

Som person är du strukturerad och fokuserad. Du har lätt för att planera ditt arbete och dina uppgifter, samtidigt som du är flexibel och kan prioritera om i de fall där det behövs. Vi tror att det är en fördel om du trivs i en social roll då tjänsten som Order Specialist innebär mycket kontakt med både kollegor och kunder.

Om oss
Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst förmedlar vi på Framtiden AB kontakten men du kommer att bli anställd direkt hos kundföretaget.


Villkor
Omfattning: Heltid
Arbetstid: Måndag - Fredag
Start: Omgående

Urval sker löpande så sök redan idag!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2017-09-26

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-10-24
Ange följande referens när du ansöker: 13251
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Mirjam Kjellberg mirjam@framtiden.com 0722176606

Företag
Framtiden AB

Adress
Framtiden AB
Drakegatan 7
41250 Göteborg

Kontorsadress
Drakegatan 7

Jobbnummer
3719066

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden AB: