Order/receptionist kollega till Säljpartner Häll & Co!

Avanzera AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avanzera AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vårt uppdrag:
Sällpartner Häll & Co är verksamma inom livsmedelshandeln och riktar sig mot storhushållsmarknaden. De har ett starkt varumärken med högkvalitativ produktkunskap samt ger sina kunder stöd, rätt produkt till rätt pris. Företaget har 15 anställda och funnits sedan 2006. Det är en familjär, platt organisation med snabba beslutsvägar. Kontoret är beläget i fina och trivsamma lokaler centralt i Kista. Nu söker de sin nästa medarbetare till en kombinerad roll inom order och reception.

Detta är en rekrytering på heltid med start i augusti 2023 och vi på Avanzera AB har hand om hela rekryteringsprocessen.

Publiceringsdatum
2023-04-17

Dina arbetsuppgifter
Du kommer att arbeta tillsammans med 7 kollegor på plats. Övriga kollegor har säljroller med spridda arbetsplatser är ute i landet. Just din tjänst är en blandad roll med varierande administrativa arbetsuppgifter. Du kommer ansvara för receptionen med arbetstiderna 8- 17.00 men den största delen av tjänsten kommer att bestå av orderhantering och arbetet utförs i systemet Garp.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:
• Orderhantering; orderläggning, orderbevakning
• Reception; ta emot samtal och besökare
• Övrig säljsupport

Bakgrund
Vi söker dig som har några års arbetslivserfarenhet av att arbeta självständigt i en liknande roll. Du behöver inte ha erfarenhet specifikt av orderhandläggning då du kommer bli upplärd på plats. Du ska vara systemvana och ha bra kunskaper i MS Office främst Outlook. För att trivas i rollen behöver du kunna svenska i tal och skrift och engelska, minst på en medelgod nivå.

Som person är du ansvarstagande, orädd och prestigelös. Vi ser även att du är en person som kan se vad som ska göras, en "doer" och ligger steget före. Det är viktigt att du har en hög grad av servicekänsla och värdesätter ett gott samarbete. Då tjänsten innebär många kontaktytor är det viktigt att du är anpassningsbar och kommunikativ samt på ett konstruktivt sätt förmedla rätt information.

I denna rekrytering har vi god framförhållning. Vi tänker att du byter arbete inför hösten och tycker att rollen låter intressant! Sök då redan idag! Att ansöka tar bara ett par minuter, fyll i dina personuppgifter och ladda upp ditt eget CV så är du en av våra kandidater till tjänsten. Välkommen med din ansökan!

Om företaget
Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera.

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-07-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "1596".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Avanzera AB (org.nr 556520-1182), http://www.avanzera.se

Kontakt
Cecilia Wiborg
cecilia.wiborg@avanzera.se
08-545 28 303

Jobbnummer
7664589

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Avanzera AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avanzera AB: