Order och teknisk support till AddSecure Smart Alarms - Bravura Sverige AB - Supportteknikerjobb i Stockholm
Order och teknisk support till AddSecure Smart Alarms
Bravura Sverige AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Lidingö
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!


Publiceringsdatum
2021-02-11

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 9 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos AddSecure Smart Alarms.

Om företaget
AddSecure är en ledande europeisk leverantör av premiumlösningar inom säkrad data och kritisk kommunikation. Företaget förser över 100 000 affärskunder och partners runt om i Europa med säkra kommunikationslösningar som hjälper kunderna att skydda sina livs- och affärskritiska applikationer. Detta bidrar till att rädda liv, skydda egendom och viktiga samhällsfunktioner och att skapa affärsnytta. AddSecures kunder verkar bland annat inom säkerhetsbranschen, fastighetssäkerhet och -automation, digitala trygghetslarm, transport och logistik, och inom energibolag och smarta städer. De erbjuder lösningar inom Smart Alarms, Smart Care, Smart Grids, Smart Rescue och Smart Transport.
AddSecure, som grundades i början av 1970-talet, har idag mer än 750 anställda i 15 länder. De har sitt huvudkontor i Sverige och har regionala kontor samt ett nätverk av distributörer runt om i Europa. Företaget är majoritetsägt av Castik Capital, en europeisk private equity-fond med en långsiktig strategi för värdeskapande, grundad 2014.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som teknisk support tillhör du Smart Alarm i ett viktigt team, som varje dag har nya leveranser och felsökningar att hantera tillsammans med kunder och partners. Som teknisk support finns ett stort fokus på kunden och dess behov. Arbetsdagarna fördelas mellan telefoni och direkt ärendehantering. Du hanterar beställningar och felanmälningar som inkommer från kunder, installatörer, larmmottagare och partners via telefon, mail eller webformulär in till ärendehanteringssystemet. Vidare ger du även support i tekniska frågor internt och externt, vad gäller företagets tjänster och terminaler. Arbetet innefattar även kontakt med kunder och entreprenörer samt att hantera uppföljning med kund i olika systemärenden. Slutligen bidrar du kontinuerligt till förbättringsarbetet genom att uppmärksamma avvikelser och belysa potentiella förbättringsförslag.

I denna roll kommer vi lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper, och ditt kundfokus vid kontakt och problemlösning. Samt ditt intresse av befintlig teknik och din vilja att lära dig mer om den.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

* Erfarenhet av telefonsupport
* God vana av att arbeta i datasystem
* Goda kunskaper i engelska och svenska i tal och skrift
* Utbildning eller annan relevant erfarenhet inom IT/teknik/nätverk

För att trivas i rollen ser vi att du har ett stort intresse för att bidra med god service till bolagets kunder. Vidare ser vi att du har ett sinne för att hitta lösningar på problem och drivs av att utmana dig själv i ditt arbete. Slutligen, är en god kommunikativ förmåga av vikt då du förväntas kommunicera både internt och externt, samt ett strukturerat arbetssätt då arbetet kräver dokumentation av arbetet som görs.

Övrig information:

Start: 1 mars
Plats: Telefonplan, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: IT, teknik, teknisk support, support, telefonsupport, telefon, konfigurering, nätverk, data, datasystem, Stockholm, heltid

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-02-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Jobbnummer
5571989

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: