Order & Kundsupport till Öhlins i Karlstad

Qtym AB / Inköpar- och marknadsjobb / Karlstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Karlstad, Hammarö, Forshaga, Grums, Kil eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Qtym AB i Karlstad, Hammarö, Forshaga, Grums, Kil eller i hela Sverige

Öhlins Racing är ett svenskt företag med global verksamhet. I över 40 år har vi producerat fjädringssystem och under årens lopp har över 300 världsmästartitlar erövrats med god hjälp av vår teknik. Idag utvecklar och tillverkar Öhlins framgafflar, stötdämpare och styrdämpare för racing och gatubruk till motorcyklar, bilar och MTB. Hos oss arbetar personer med olika yrkeskunskaper och olika bakgrund. Det som förenar oss är en passion för innovation och teknologi i världsklass.

Öhlins Northern Europe i Karlstad är idag en division inom Öhlins Racing AB som distribuerar samtliga produkter för eftermarknad i Norden, Baltikum och Ryssland.

Läs mer om oss på, www.ohlinsauto.se

"Hos oss arbetar personer med olika yrkeskunskaper och olika bakgrund. Det som förenar oss är en passion för innovation och teknologi i världsklass."

Vi söker dig som alltid sätter kunden i centrum, du har förmågan att anpassa dig efter olika situationer och med ditt engagemang levererar du högklassig service.

Känner du igen dig i ovanstående? Då ska du söka den här tjänsten!

Rollen
I rollen som order och kundsupportmedarbetare arbetar du främst med att ta emot, kontrollera, bekräfta, samt registrera inkommande kund- och inköpsordrar. Du tar även ut följesedlar, packar ordrar, bokar leveranser och kontrollerar gods.
Kontakt med kunder och distributörer sker via affärssystemet IFS, telefon och mejl.
Vidare arbetar du med fakturering där du säkerställer att inköp av material/artiklar och transporter faktureras. Även kontroll av kundbetalningar förekommer.

Vem är du?
Vi söker dig som har en utpräglad servicekänsla med ett välutvecklat ordningssinne och en administrativ läggning. Du ska kunna arbeta i ett team, men även självständigt och snabbt kunna sätta dig in i nya arbetsuppgifter. För att lyckas och trivas i rollen tror vi att du är kommunikativ, prestigelös och att du gillar att ta egna initiativ.
Du ser det som en självklarhet att alltid hålla en hög servicenivå och visa ett professionellt bemötande även när det är ett högre tempo.

Kvalifikationer
• Gymnasieutbildning
- God kommunikationsförmåga på svenska och engelska
- God systemkunskap av affärssystem samt MS Office paket
- Tidigare erfarenhet från liknande roll, gärna med inslag av kundkontakt
- Förståelse eller erfarenhet av kundreskontra

Villkor
Arbetstider: Dagtid
Anställning: Heltid
Ort: Karlstad

Frågor om tjänsten besvaras av ansvarig Rekryterare Andrea Meyer, 054-14 18 07, andrea.meyer@qtym.se eller Sara Magnusson, 054-14 18 06, sara.magnusson@qtym.se

Du söker tjänsten via vår hemsida, www.qtym.se. alt. via ansökningsknappen nedan. Urval sker löpande. Sista ansökningsdag 7:e april.

Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
• -

Publiceringsdatum
2019-03-15

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-04-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Qtym AB

Adress
Qtym AB
Verkstadsgatan 20
65219 Karlstad

Kontorsadress
Verkstadsgatan 20

Jobbnummer
4669954

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Qtym AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Qtym AB: