Order Entry till Abbott Rapid Diagnostics AB

Hero AB / Kundservicejobb / Stockholm
2021-11-21
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Order Entry till Abbott Rapid Diagnostics AB" (publicerad 2021-12-06) ⬅️


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hero AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Nu har du möjlighet att få jobba i ett spännande bolag med varierande arbetsuppgifter! Vi söker dig som har jobbat administrativt med orderhantering och i en roll som inneburit kundservice. Låter det intressant? Sök rollen!

Publiceringsdatum
2021-11-21

Företaget
At Abbott, we're committed to helping people live their best possible life through the power of health. For more than 125 years, we've brought new products and technologies to the world that create more possibilities for more people at all stages of life. Today, 99,000 of us are working to help people live not just longer, but better, in the more than 150 countries we serve.

Abbott genomförde nyligen ett globalt förvärv av det internationella företaget Alere. I samband med det bildades den nya globala divisionen inom Abbott med namnet Abbott Rapid Diagnostics (Abbott RDx). Abbott RDx fokuserar på att tillgodose sina kunder med kvalitetsprodukter och effektiva lösningar som förenklar vardagen. Deras mål är att vara förstahandsvalet för användare och en attraktiv arbetsgivare. Deras verksamhet vänder sig till den professionella marknaden inom bl.a. primärvård, sjukhus, specialistsjukvård, företagshälsovård, rehabiliteringscenter och arbetsplatser.

Om rollen

Nu hjälper vi Abbott att hitta nästa medarbetare inom Order Entry till deras kontor i Kista. Du kommer att tillhöra divisionen Abbott Rapid Diagnostics AB. I rollen kommer du att arbeta tätt tillsammans med flera kollegor med liknande arbetsuppgifter och i din roll kommer du att fokusera på orderhantering och kundservice.

Dina arbetsuppgifter kommer primärt bestå av:

• Ta emot ordrar, främst via fax och mejl
• Besvara frågor via telefon eller mejl, till exempel leveransfrågor
• Kontrollera och registrera ordrar i systemet
• Informera kunder angående leveransförändringar
• Fakturering
• Arkivering

Om dig

För att trivas i rollen tror vi att du har tidigare erfarenhet från liknande arbetsuppgifter där du arbetat med orderhantering. Du behärskar även det svenska och engelska språket på god nivå, både i tal och skrift. Då det dagliga arbetet sker med datorn som redskap så har du en god datorvana och kan lätt sätta dig in i nya system. Det är meriterande om du har arbetat i affärssystemet SAP. För att passa in i rollen så trivs du med att arbeta i ett högt tempo och hugger gärna tag i arbetsuppgifterna, du är en "doer" som har lätt för att ta prioriteringsbeslut samt trivs med att ge god service.

Möjligheter

Här får du en möjlighet att komma in i ett globalt bolag och arbeta med nya utvecklande produkter. Du kommer in i ett socialt team med glimten i ögat där din arbetsinsats kommer att vara märkbar.

Tillträde, omfattning och anställning

Uppdraget är ett konsultuppdrag som sträcker sig till september 2022 vilket innebär att du anställs av Hero och arbetar ute hos vår kund. Abbott Rapid Diagnostics har sina lokaler i Kista och start är omgående med hänsyn till eventuell uppsägningstid. Detta är en heltidstjänst med kontorstider måndag till fredag, arbetstiden är belagd på 35 timmar per vecka. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag som erbjuder våra konsulter kollektivavtal.

Hur söker du?

Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen "ansök" längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryterande konsultchef Amanda Wyser på amanda.wyser@hero.se.

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

We are heart working"

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-05-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Hero AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Hero AB (org.nr 556797-2533), http://www.hero.se

Arbetsplats
Hero

Kontakt
Amanda Wyser
amanda.wyser@hero.se
072 991 88 58

Jobbnummer
6118808

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hero AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hero AB: