Operativ verksamhetsutvecklare Large

Telenor Sverige AB / Kundservicejobb / Karlskrona
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Karlskrona, Ronneby, Torsås, Karlshamn, Emmaboda eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Telenor Sverige AB i Karlskrona, Tingsryd, Nybro, Kalmar, Kristianstad eller i hela Sverige

Det här är vi
För oss kommer människan alltid först. Och tekniken först därefter. Du ska alltid kunna vara uppkopplad med de och det som betyder mest för just dig. Vår övertygelse är att uppkopplade samhällen är starkare samhällen. Som en Telenor-medarbetare kommer du att vara en viktig pusselbit av en större internationell organisation som vill skapa samhällsnytta genom att leverera förstklassig uppkoppling i de samhällen vi verkar.

Nu söker vi en driven och kundcentrerad medarbetare till vårt team på CXV Service i rollen som Operativ verksamhetsutvecklare Large. Telenor är mitt i en pågående stark digital transformation och vi tror att alla på något sätt är innovatörer. Därför välkomnar vi medarbetare som tänker nytt, på sitt eget vis.

Vad du kommer att göra
I rollen som Operativ verksamhetsutvecklare avseende service till våra största företagskunder kommer du att ingå i Customer Experience & Value Hub, som möter våra kunder varje dag i telefon eller digitala kanaler. Din roll blir att definiera & etablera ett arbetssätt med effektiva processer, som driver kundupplevelse i världsklass samt ökar Telenors intäkter. Du kommer att ansvara för hur vi effektivast hanterar enkla ärenden samt agera resurs för hantering av mer komplexa ärenden mot slutkund. Med stöd av ett processorienterat arbetssätt förväntas du driva prioriterade förbättringsområden från ax till limpa.

En nyckel för att lyckas är att vi med dig som utbildningsresurs sprider kunskapen för hur vi hanterar komplexa ärenden samt dokumenterar arbetssätt och behov av kompetensnivå. Eftersom vi jobbar med externa partners och uttalade verksamhetsutvecklare blir du en nyckelspelare för hur vårt samarbete fungerar inom segmentet för våra största kunder.

Vem du är
För att lyckas i rollen ser vi att du är förändringsbenägen och lösningsorienterad. Ditt arbete präglas av ett strukturerat arbetssätt i kombination med en förmåga att se samband och förstå helhetspåverkan på uppdraget. Du har ett genuint intresse för att bidra till en bättre kundupplevelse och ett ökat mervärde till våra kunder och att få göra det tillsammans med andra. Du har erfarenhet från verksamhetsutveckling med fokus på kundkontakter och det är meriterande med erfarenhet från kundservice inom Telecom.

Vårt löfte
Nyckeln till vår framgång är en balanserad arbetskraft. För att säkra det arbetar vi aktivt för att främja en arbetsmiljö där våra anställda får stöd och egenmakt inom alla sina arbetsområden. Vi lovar dig ett mänskligt företag som har hög vilja till självförbättring och att snabbt anpassa sig till en digitaliserad värld. Du välkomnas varmt in till ett skickligt team av professionella kolleger och utöver detta erbjuder vi även:
* Ett flexibelt arbetssätt - vi tror på att flexibiliteten och friheten att välja var och när du levererar i ditt arbete bidrar till ökad prestation, engagemang och balans i livet. Vi tror också på styrkan i att vi är bättre tillsammans och att teamandan utvecklas när vi möts och interagerar med varandra, därför ser vi att våra kontor ska agera som magneter för samarbete, kreativitet och företagsanda.
* Utbildningsprogram så att du som medarbetare kan fördjupa din kunskap och bredda kompetensen.
* Ett generöst hälsovårdspaket innehållandes exempelvis Give me a break-days, friskvårdsbidrag, tjänstepension och mycket mer.

Sök till oss idag
Om du tycker att det här låter intressant och vill höra mer, vänligen kontakta Sebastian Pehrson, sebastian.pehrson@telenor.se. Skicka inte din cv via mail, dessa kommer inte att utvärderas.

Sista ansökningsdagen: Vi utvärderar ansökningar löpande så var god sök idag
Placeringsort: Karlskrona

Bra att känna till

Enligt Telenors policy genomför vi bakgrundskontroll på slutkandidat för samtliga rekryteringar.

Varaktighet, arbetstid
FULLTIME PERMANENT

Publiceringsdatum
2021-10-08

Ersättning
SALARY

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-10-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Telenor Sverige AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "J100896".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Telenor Sverige AB (org.nr 556421-0309)

Jobbnummer
6026922

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Telenor Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Telenor Sverige AB: