Operativ teamledare till Stena Fastigheter!
Workz Sweden AB / Chefsjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla chefsjobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Workz Sweden AB i Malmö,
Helsingborg,
Ängelholm,
Borås,
Göteborg eller i
hela Sverige Vill du vara en del av en förändringsresa och göra verklig skillnad? Vi letar efter en engagerad och innovativ operativ teamledare till vårt kundservicecenter på Stena Fastigheter. Som operativ teamledare blir du en nyckelperson för att forma och utveckla vårt kundserviceteam. Din roll kommer att vara avgörande när vi strävar efter att skapa smartare lösningar och förbättra kundupplevelsen i vår digitala utveckling.
Publiceringsdatum2023-11-27Om företagetStena Fastigheter är ett ledande fastighetsbolag i Sverige med över 26 000 bostäder och 2000 lokaler i storstadsregionerna. Internationellt förvaltar vi fastigheter genom Stena Real Estate. Vi arbetar med stadens utveckling och förvaltning med fokus på hållbarhet. Genom relationsförvaltning engagerar vi boende och intressenter för att skapa trivsamma områden där människor stannar länge. Vi genomgår en förändringsresa med fokus på digitalisering, nyproduktion och ökad kundfokus. Vår mångfald i roller i olika projekt möjliggör ett brett perspektiv. Besök oss på
www.stenafastigheter.se för mer information
Om tjänstenSom operativ teamledare ansvarar du för att säkerställa att vårt centraliserade kundserviceteam levererar service av hög kvalitet och uppnår hög kundnöjdhet. Ditt dagliga arbete involverar att hantera inkommande telefonsamtal, chattar och ärenden. Du deltar aktivt och följer upp teamets dagliga arbete, tar hand om schemaläggning och hanterar eskalerad kundfeedback.
En viktig del av din roll är att arbeta för att ständigt förbättra effektiviteten inom teamet och ge stöd till våra medlemmar för att skapa en positiv och utvecklande arbetsmiljö. Du kommer att vara engagerad i den dagliga kommunikationen via telefon, chatt, forum och växel för att svara på frågor, lösa enklare ärenden och registrera serviceanmälningar.
Din interaktion sträcker sig över olika plattformar, och du kommer att guida både privatpersoner och företag genom att hjälpa dem att hitta information på våra digitala plattformar och lösa deras problem. Dessutom kommer du att vara en integrerad del av ett litet och samarbetsvilligt team som arbetar nära andra delar av Stena Fastigheters verksamhet.
Vi söker dig:
Som trivs i en varierad, utmanande miljö där du tar dig an flera uppgifter samtidigt. Att vara organiserad och ha stark problemlösningsförmåga är viktigt, särskilt när du använder digitala kundservicelösningar och system. I denna roll möter du våra kunder i olika livssituationer, vilket gör arbetet både roligt och hektiskt. Din kommunikationsförmåga och serviceinriktning hjälper dig att vända kundens problem till lösningar. Ditt engagemang i samarbete och ny teknik samt din vilja att bidra till en positiv arbetsmiljö och omfamna mångfald är värdefullt för oss
Vi ser även att du...
• Har du en fullständig gymnasieexamen eller motsvarande
• Talar och skriver obehindrat på svenska och har goda kunskaper i engelska. Meriterande om du talar ett tredje språk.
• Har en god dator och systemvana.
Praktisk information:
Start: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid, tillsvidareanställning med inledande provanställning
Lön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpas
Placering: Stena Fastigheters kontor i Malmö, Skeppsbron 13b.
Arbetstider: Måndag 7-17, tisdag-torsdag 8-17, fredag 8-13.
Övriga frågor om rörande tjänsten hanteras av Workz som är ansvariga för rekryteringen. Har du frågor gällande rollen eller processen kontakta:
rekrytering@workz.se Ersättning Enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-01-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Workz Sweden AB (org.nr 556938-3788)
Jobbnummer 8290329
Observera att sista ansökningsdag har passerat.