Operativ teamledare med stark affärskänsla

Hogia Small Office AB / Säljarjobb / Stenungsund
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Stenungsund, Orust, Lilla Edet, Tjörn, Kungälv eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hogia Small Office AB i Stenungsund

Hogia-gruppen är en av marknadens största leverantör av ekonomiprogramvaror, löne- och PA-administrativa program samt erbjuder välutvecklade lösningar inom transportsektorn. Gruppen består av ett 20-tal-bolag och i de tre verksamhetsområdena finns idag 475 medarbetare i Sverige, Norge och Finland.
Hogia Small Office AB har vuxit till en av de ledande leverantörerna av programvaror för små företag och bolaget har mer än 50 000 användare av sina programvaror.
Läs mer om Hogia och Hogia Small Office AB på www.hogia.se.
Till Hogia Small Office söker vi nu en operativ teamledare till bolagets supportenhet.
Till en början kommer du operativt att arbeta i supporten för att lära känna kunderna, produkterna och våra tjänster. Efter denna introduktion kommer du att kombinera arbetet med att även operativt leda och koordinera arbetet i supporten så att ni tillsammans når målen i affärsplanen. Affärsplanen innefattar bland annat att bygga upp en webbsupport med 100% kundfokus, öka möjligheterna till andra nya supporttjänster samt effektivisera det interna arbetet. I ett senare skede vill vi att du även skall kunna ta ett ännu större kommersiellt ansvar för bolagets kundbas.
Kundvård är centralt för att kunna behålla och utveckla kundbasen. Ett annat viktigt område är processerna för reklamations- och klagomålshantering.
Din roll innebär alltså att genom ett föredömligt, engagerande och entusiasmerande arbetssätt gå i täten för gruppens dagliga arbete. Samtidigt har du ett långsiktigt perspektiv i allt du gör och ett samordnande ansvar för supportenheten gentemot bolagets övriga enheter.

Publiceringsdatum
2010-06-15

Kvalifikationer
Den person vi söker skall vara mycket kommersiell och med kunskap om administrativa lösningar samt gärna erfarenhet av nya tekniker kring t.ex webbsupport.
Då ett av bolagets fokusområden är Handel bedöms det som mycket meriterande med erfarenhet från den branschen och då gärna från arbete med butiksdatasystem.
Vidare ser vi följande erfarenheter och egenskaper som avgörande:
• Ett starkt kommersiellt tänkande
• Erfarenhet av att leda/koordinera
• Erfarenhet från små och/eller medelstora entreprenörsdrivna företag
• Ett tydligt fokus på problemlösning
• En mycket välutvecklad känsla för vad god service innebär
• Du stimuleras av en hög förändringstakt
• Du har lätt för att fatta beslut som kan påverka andra
• Du ser möjligheter i användandet av ny teknik
• Du är en utpräglad relationsbyggare
• Du har ett rakt, pedagogiskt och förtroendeingivande sätt att prata med människor
Har du därtill en relevant eftergymnasial utbildning ses det som mycket meriterande.
Erbjudandet:
Hogia är ett företag som för rätt person erbjuder stora möjligheter till yrkesmässig och personlig utveckling. Detta görs på en trivsam arbetsplats i Stenungsund med fantastisk utsikt över Hakefjorden.
Ansökningsförfarandet:
I denna rekrytering samarbetar Hogia med Proffice Rekrytering. Låter tjänsten intressant så ansöker du via www.proffice.se. Alla eventuella frågor besvaras av ansvarig rekryteringskonsult Oskar Knubbe på 0733-43 45 59 alt. oskar.knubbe@proffice.se . Urval och intervjuer kommer att ske löpande så dröj inte med din ansökan.

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2010-06-30
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Knubbe, Oskar

Företag
Hogia Small Office AB

Adress
Hogia Small Office AB

Jobbnummer
677670

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hogia Small Office AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hogia Small Office AB: