Operativ Teamledare

Randstad AB Göteborg / Gjutarjobb / Falkenberg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla gjutarjobb i Falkenberg, Varberg, Halmstad, Laholm, Båstad eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Randstad AB Göteborg i Falkenberg, Varberg, Halmstad, Kungsbacka, Tranemo eller i hela Sverige

Redo för drömjobbet? Få företag erbjuder lika stora möjligheter att utvecklas i arbetslivet som Randstad. Vi tillhör de företag i världen som har absolut längst erfarenhet av rekrytering och personaluthyrning. Söker du en framtid inom bemanningsbranschen? Då är det här rätt steg för dig!

Randstadkoncernen har sitt säte i Holland och finns representerade i över 45 länder, vilket gör oss till världens näst största bemanningsföretag. I Sverige har vi kontor i bland annat Stockholm, Göteborg, Västerås och Malmö där vi erbjuder bemannings- och rekryteringstjänster till små och stora företag. Utöver detta finns vi representerade på flertalet ställen i landet via vårat Inhouse services koncept.

Dina arbetsuppgifter 
Som anställd på Randstad kommer du efter schema arbeta på plats ute hos kunden med diverse operatörssysslor. I din roll som teamledare kommer du ansvarar för att vår personal introduceras i sitt arbete hos kund.  Du skall motivera Randstad arbetsgrupp på plats, attt motivera innebär att hålla gruppen samman samtidigt som vi integreras med kundföretagets medarbetare. Tjänsten innebär även att du skall vara behjälplig med all administration kring våra konsulter. Detta innebär orderläggning, utbokning av personal, tidrapportering och frånvarohantering. Du kommer även vara behjälplig med att söka efter ny personal och vara delaktig i kundprojekt på plats.
I enlighet med Randstads koncept bidrar du till att säkerställa en hög servicenivå mot såväl kund som konsult.

Din bakgrund 
För tjänsten som operativ teamledare krävs att du har minst gymnasieexamen och vi ser helst att du även har en eftergymnasial utbildning. Goda kunskaper inom data och engelska är ett krav och B-körkort fordras. Tidigare erfarenhet från industriellt och administrativt arbete är meriterande. Ledarerfarenhet från tidigare är mycket meriterande.

Dina egenskaper
För att lyckas hos oss bör du vara en duktig administratör med en förmåga att prioritera. Du ska vara serviceinriktad och trivas med att jobba i ett högt tempo. Vi förväntar oss att du ska vara engagerad och driven med en väl utvecklat initiativförmåga och ett kreativt tänkande. Vi lägger stor vikt vid din personlighet och dina ambitioner.
Vi hoppas att du kan se en framtid inom bemanningsbranschen!

Intervjuer kommer att ske fortlöpande varför vi gärna ser din ansökan redan idag!

Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Tarek Mourad: 0122-26 90 00.

Välkommen med din ansökan!

Publiceringsdatum
2013-08-23

Arbetstider och omfattning
Heltid

Ersättning
Enligt avtal

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-09-15
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Tarek Mourad +46 122-26 90 00

Företag
Randstad AB Göteborg

Adress
Randstad AB Göteborg
Nils Ericsonplatsen 3
41103 Göteborg

Jobbnummer
1634145

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Randstad AB Göteborg

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Randstad AB Göteborg: