Operativ Support Manager sökes till exklusivt bolag

2Complete AB / Chefsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla chefsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos 2Complete AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2021-10-18

Arbetsuppgifter
Är du en serviceinriktad, noggrann och tekniskt kunnig Customer Support Manager som vill vara med och utveckla kundupplevelsen i ett spännande bolag? Motiveras du av att ge service till kunder, utveckla tjänster samt sätta rutiner och processer? Då har vi möjligheten för dig här.

Vår kund är i behov av en Operativ Customer Support Manager som vill ansvara över kontakten med bolagets nyckelkunder. Bolaget säljer intelligenta lösningar till exklusiva hem. I rollen kommer du att hantera övervakning av att applikationen fungerar korrekt hos kunderna, inkommande samtal samt mejl. Du har många bollar i luften, många kontaktytor och du förväntas ge service i världsklass i alla lägen. Kunderna är främst privatpersoner och många av dem har flertalet lägenheter/ hus som använder sig av företagets tjänst.

Start omgående eller enligt överenskommelse, stor vikt läggs vid personlighet.

Om företaget
Vår kund sitter i fina lokaler i centrala Stockholm. Mer information ges vid intervju.

Profil
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av liknande roller i en föränderlig verksamhet. Du har tidigare arbetat med kundservice på hög nivå och det är högt meriterande med erfarenhet av Tech Branschen. Vi ser gärna att du har en hög administrativ förmåga samt ett strategiskt tankesätt. Du talar och skriver både svenska och engelska obehindrat. B- körkort är ett krav.

Som person är du driven, flexibel och initiativtagande. Du föredrar att arbeta i ett högt tempo med många bollar i luften och många kontaktytor. Det är självklart för dig att ta ett stort individuellt ansvar och driva dina arbetsuppgifter självständigt. Du motiveras av utmaningar och har modet att driva igenom affärer. Vidare är det viktigt att du i din roll är ödmjuk, kommunikativ och har förmågan att skapa goda relationer med kunder samt kollegor.

Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Anna Magnusson på telefon 076- 869 30 48 eller anna@2complete.se

Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.

Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer och specialister.

2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-12-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
2Complete AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "2846".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
2Complete AB (org.nr 556811-8334), http://www.2complete.se

Körkort
För detta jobb krävs körkort.

Kontakt
Anna Magnusson
anna@2complete.se
+46 76 869 30 48

Jobbnummer
6049855

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från 2Complete AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos 2Complete AB: