Operativ Kundtjänstansvarig till Köpenhamn

Temp-Team / Butikssäljarjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Temp-Team i Malmö, Burlöv, Lund, Kävlinge, Landskrona eller i hela Sverige

Vill du vara med och bygga upp, påverka och sätta just din egen prägel som operativ kundtjänstansvarig till den svenska marknaden? Då har vi utmaningen för just dig!

Företagspresentation

På uppdrag av vår kund, Winners group ApS, söker vi nu en ansvarig för deras kundtjänstavdelning med placering i centrala Köpenhamn. Du kommer att bli delaktig i ett spännande projekt då vår kund kommer att gå live med förnyat kundtjänstsystem samt med mer optimerade produkter.

Om Winners Group
Företagets ledning har över 30 års erfarenhet av branschen vilket ger trygghet och långsiktighet. Man har en mycket god sammanhållning inom koncernen och arbetar alltid med kvalité i fokus. Hos Winners ApS mäts du lika mycket på vad du gör som hur du gör det.

Tjänstebeskrivning

Som operativ kundtjänstansvarig kommer du att bära ansvaret för såväl den dagliga driften som det dagliga arbetet för en ny samansatt kundtjänstgrupp. Kundtjänsten består av 4-6 personer som uteslutande arbetar mot privat konsumenter på den svenska marknaden. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innefatta:

• Ansvarig för det dagliga arbetet i kundtjänstgruppen
• Fördelning av arbetsuppgifter
• Uppföljning av resultat och kvalitetssäkring
• Operativt arbeta med företagets onlineservice och hjälpa kunder via chat, mail och telefon

I tjänsten kommer du att rapportera till företagets avdelningschef. Tjänsten är på heltid där du ges möjlighet att styra arbetstiderna själv inom ramarna, måndag - lördag 10.00 - 22.00.
Du kommer att sitta i ett modernt och inspirerande kontor som ligger i hjärtat av Köpenhamn, 5 minuters promenad från Østerport Station och endast 35 min från Malmö Central. Du kommer att omges av erfarna, engagerade och skickliga medarbetare.

Publiceringsdatum
2014-10-27

Kvalifikationer
För att lyckas i rollen som operativ kundtjänstansvarig tror vi att du har minst 2-4 års erfarenhet inom kundtjänst och- eller inom försäljning. Har du tidigare erfarenhet av ansvarsområden inom ovan beskrivna arbetsuppgifter och- eller inom försäljning ses detta som mycket meriterande.

Som person är du driven, resultatinriktad och målmedveten. Du har samtidigt en pedagogisk ådra, är lyhörd för din omgivning och har lätt för att entusiasmera dina medarbetare. Du är kommunikativ, kan lätt sätta dig in i kunders och medarbetares behov och finna lösningar som håller högst kvalité såväl internt som externt. Du är positiv, har hög social kompetens och gillar att arbeta mot uppsatta mål.

Du behärskar det svenska talet i såväl tal som skrift.

Så ansöker du
Du söker tjänsten via länken nedan. Då vi har ett löpande urval till tjänsten är det viktigt att du skickar din ansökan så fort som möjligt för att öka dina chanser att komma med i urvalsprocessen.

Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Sanny Malmberg på telefonnummer 040- 611 07 70.

Arbetstider och omfattning
Heltid tillsvidareanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-11-21
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 487
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sanny Malmberg 040-611 07 61

Företag
TEMP-TEAM

Adress
TEMP-TEAM
Norra Vallgatan 34
21125 Malmö

Kontorsadress
Norra Vallgatan 34, Malmö

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2044630

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Temp-Team

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Temp-Team: