Operativ Inköpskoordinator
SW / Inköpar- och marknadsjobb / Älmhult
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Älmhult,
Osby,
Östra Göinge,
Ljungby,
Markaryd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos SW i Älmhult,
Markaryd,
Hässleholm,
Växjö,
Kristianstad eller i
hela Sverige SW är specialiserade på rekrytering och konsultverksamhet för tjänstemän. Våra tjänster och våra kunder finns inom ekonomi, bank & finans, administration, försäljning, kundservice och IT, med placering i Stockholm, Göteborg, och Malmö. Vår affärsidé är att tillgodose företagens behov av flexibel arbetskraft och samtidigt vara en naturlig partner vid rekryteringar.
Läs mer på
www.sw.se och gilla oss på Facebook!
Publiceringsdatum2014-11-21Om företagetVi söker nu för kunds räkning en Operativ Inköpskoordinator som ges chansen att arbeta på ett framgångsrikt företag i en internationell och spännande miljö.
ArbetsuppgifterSom inköpskoordinator kommer du arbeta med utveckla avtal med företagets leverantörer samt med att se över interna inköpsprocesser. Arbetsuppgifter som förekommer kan vara:
• Ta emot och analysera inköpsrekvisitioner för att sedan omvandla dem till inköpsordrar ställda till valda leverantörer.
• Följa ordern hos leverantörerna och dokumentera det förfarande i enlighet med interna regler och rutiner. Även att följa upp leveranser och se till att de levereras i tid.
• Skriva avtal med leverantörer.
• Sätta upp strategier för företagets upphandlingar av leverantörer.
Inköpskoordinatorn fungerar som en avgörande länk mellan projekt- och produktionsteamen. Du kommer börja med att arbeta fram strategier för ett projekts upphandlingar för att sedan se till så att dessa följs.
ProfilDu bör ha erfarenhet av inköp, upphandling och kommunikation . Erfarenhet som administratör är en stor fördel.
Arbetet kräver att du har mycket goda kunskaper i det engelska språket, både skriftligt och muntligt.
Som person är du strukturerad, serviceminded och klarar av att hålla många bollar i luften samtidigt. Du har lätt att samarbeta med människor och tycker om att delta i förbättringsprocesser. Du är också en ledare som har lätt att förmedla information till din omgivning. För att lyckas i rollen så måste du vara en van förhandlare samt ha god kommunikativ förmåga.
Ovanstående tjänst är ett konsultuppdrag med anställning hos SW. Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstidens slut. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Martin Amarelle, 040-6655153
Konsult hos SW
Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med våra HR konsulter samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär. Känner vi våra kunders behov och våra kandidaters kompetens kommer vi att lyckas. Vi frågar därför vet vi.
Arbetstider och omfattningHeltid Heltid
Ersättningenligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-12-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMartin Amarelle +46 406655153
FöretagSW
AdressSW
Box 7420
10391 Stockholm
KontorsadressHumlegårdsgatan 20, 4 tr
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2077228
Observera att sista ansökningsdag har passerat.