Operativ Inköpare till vår kund

Konsultia AB / Inköpar- och marknadsjobb / Örnsköldsvik
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Örnsköldsvik, Nordmaling, Kramfors, Bjurholm, Sollefteå eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Konsultia AB i Örnsköldsvik, Nordmaling, Kramfors, Sollefteå, Härnösand eller i hela Sverige

Om kundföretaget
Vår kund ligger i Örnsköldsvik och arbetar med framtidens teknik i ett globalt företag. Dom tillverkar och utvecklar sina produkter som finns över hela världen.

Publiceringsdatum
2021-12-10

Arbetsuppgifter
Du kommer bland annat att ha daglig kontakt med kunder, kollegor och leverantörer och se till att den dagliga leveransen löper på smidigt. Ditt uppdrag innebär att analysera systemets ledtider, se till att ledtider hålls, uppdatera priser och leveransdatum. Det innebär också om-planering utifrån hur behov eventuellt ändras. Du ska rapportera status på artiklar, jobba med förbättringsarbeten och delta i eventuella reklamationsprocesser.
Du kommer att rapportera till avdelningschefen och arbeta i trivsamma lokaler I Örnsköldsvik.

Profil
Till denna roll söker vi framförallt dig som är en engagerad och kommunikativ person och som motiveras av möjligheten att utvecklas och att bli en viktig medlem i teamet. För att komma in i rollen så snabbt som möjligt är det viktigt att du har arbetat med operativt inköp tidigare och meriterande är om det varit inom industrin. Det är krav på SAP erfarenhet och kunskaper i Office-program.

Den här tjänsten innebär att du kommer att bli anställd av Konsultia AB men du tillbringar dina arbetsdagar ute hos vår kund. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Anna Larsson på telefonnummer: 072-517 26 37 eller via e-post: anna.larsson@konsultia.se

Övrig information
Urvalsprocessen sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före ansökningstidens utgång så ansök gärna så snart som möjligt.

Om företaget
FÖR SVENSK INDUSTRI FRAMÅT

En stor del av framgångssagan Sverige möjliggjordes av industriföretagens framfart under 1900-talet. Arbetstillfällen skapades, skatteintäkter genererades och många bolag tog sig ut på en global marknad. Det vill vi ska fortsätta. Idag är industrin mer konkurrensutsatt än någonsin och förändringstakten ställer allt högre krav på kompetensförsörjning och produktion i balans.

Genom våra bemanningslösningar hjälper vi våra kunder att navigera och stärka sin konkurrenskraft. Vi vilar på övertygelsen att engagerade människor gör skillnad. Vårt värderingsdrivna förhållningssätt och våra schyssta villkor attraherar de bästa medarbetarna.

Konsultia är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag och har kollektivavtal. Du har marknadsmässig lön, reglerad semester, rätt till sjuklön, pension och försäkringar. Vi erbjuder också friskvårdsbidrag och tillgång till företagshälsovård. Företaget är kvalitéts- miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt OHSAS 18001.

Konsultia har kontor i Piteå, Skellefteå, Umeå, Örnsköldsvik, Sundsvall, Bollnäs och Borlänge. Läs gärna mer om oss på vår hemsida www.konsultia.se

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-12-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Konsultia AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "2075".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Konsultia AB (org.nr 556938-0883), http://www.konsultia.se/

Tillgång till bil
För detta jobb krävs att du har tillgång till en egen bil.

Körkort
För detta jobb krävs körkort.

Arbetsplats
Konsultia

Kontakt
Anna Larsson
anna.larsson@konsultia.se
072-517 26 37

Jobbnummer
6168982

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Konsultia AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Konsultia AB: