Operativ Inköpare Till Försäkringsbranschen

JobBusters AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos JobBusters AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2021-03-19

Dina arbetsuppgifter
Till vår kund inom försäkringsbranschen söker vi nu en Operativ Inköpare. I rollen kommer det ingå att bland annat agera kundens kontaktpunkt i frågor som rör förfrågningar, leverantörer, kontrakt osv. inom konsultinköp. Den operativa inköparen kommer att vara en viktig del i kundens arbete för att säkerställa att processer och inköpsstrategi efterlevs. De dagliga uppgifterna innebär mycket kommunikation och dialog med vår kunds olika uppdragsgivare och utgöra ett stöd för dem i inköpsprocessen. Detta sker på plats (när det är möjligt) i kundens lokaler och i nära samarbete med kundens leverantörer. Den operativa inköparen kommer också att hantera de administrativa och operativa uppgifterna i samband med konsultinköp.
Exempel på arbetsuppgifter i rollen som Operativ Inköpare är:
• Koordinera konsultbehoven och fungera som en länk mellan kunden och leverantörerna
• Kvalificera förfrågningar i nära samarbete med uppdragsgivare
• Kvalificera inkommande offerter och presentera dem för uppdragsgivare
• Förhandla arvoden och villkor
• Skapa uppdragsavtal
• Se till att arvoden är i linje med marknaden
• Främja effektivisering och standardisering av processer, kategorier, villkor osv.
• Löpande stöd och hantering av uppgifter kopplat till inköpsprocessen

Om företaget
JobBusters är ett auktoriserat personaluthyrnings- och rekryteringsföretag. Vi är inriktade mot tjänstemän och sätter stort värde i att hitta rätt person till rätt position. Genom att vara flexibla, tillgängliga och närvarande i relation till kund, konsult och kandidat, har vi som målsättning att hitta våra kunders drömkandidat och våra kandidaters drömjobb. Uppdraget kommer att utföras hos vår kund i Stockholm och du har anställning med anställningsvillkor hos JobBusters.

Kvalifikationer
• Flytande i svenska och engelska, i både tal och skrift.
• Minst gymnasial utbildning, gärna inom marknad och kommunikation.
• Erfarenhet av avtalshantering och förhandling från tidigare arbetsrollen.
• God kommunikativ förmåga.

Dina personliga egenskaper
För att trivas i rollen som Operativ Inköpare behöver du ha god kommunikationsförmåga, vara analytisk och kreativ i din problemlösningsförmåga. Du arbetar självständigt för att driva dina egna processer.

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Tillträde och ansökan
Heltid, kontorstider. Vår kund önskar start 2021-04-01 och uppdraget är tidsbegränsat och förväntas löpa till och med 2021-09-30, med möjlighet till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund. Skicka in din ansökan i Word-format snarast, då intervjuer sker löpande. Ansökningar mottagna omgående kommer prioriteras i urvalet.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, 3-6 månader

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-04-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Jobbusters AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "3811".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Jobbusters AB (org.nr 556826-5606), http://jobbusters.se/

Arbetsplats
JobBusters AB

Jobbnummer
5639971

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från JobBusters AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos JobBusters AB: