Operativ inköpare sökes till vår kund inom detaljhandel

Hero AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
2025-02-11


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hero AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Har du tidigare erfarenhet inom operativt inköp med passion för detaljer och en förmåga att hantera komplexa system? Har du ett intresse för träning och kosttillskott? Då kan du vara den vi söker!
Om rollen
Som operativ inköpare hos vår kund kommer du att spela en nyckelroll i organisationen. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att innefatta:
Artikelregistrering och underhåll av masterdata i ERP-system
Orderhantering, inklusive beställningar, orderbevakning och leverantörskontakter
Fakturahantering och säkrande av korrekta betalningar

Du kommer att arbeta nära organisationens strategiska inköpare, lager, och ekonomiavdelning för att optimera kundens sortiment och lagerhantering.

Publiceringsdatum
2025-02-11

Kvalifikationer
1-2 års erfarenhet som operativ inköpare, inköpsassistent eller liknande roll inom detaljhandel eller grossisthandel
Erfarenhet av att arbeta i ERP-system och gärna demand planning-system
God administrativ förmåga och vana att arbeta med detaljhandel
Utmärkta kommunikationsförmågor, både skriftligt och muntligt
Analytisk läggning med förmåga att se förbättringsmöjligheter i processer och kostnader

Om dig
Vi söker dig som:
Är kommunikativ och har en stark samarbetsförmåga
Trivs i rollen som "spindeln i nätet" och kan hantera kontakter med många olika avdelningar
Är noggrann och har ett öga för viktiga detaljer
Har en teknisk ådra och trivs med att arbeta i olika datasystem
Är tillgänglig, engagerad och tycker om att vara involverad i olika processer
Har ett intresse för träning och kosttillskott (meriterande)

Låter detta som du? Skicka in din ansökan redan idag och ta chansen att bli en del av vårt dynamiska team!

Hur söker du?
Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen "ansök" längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryterande konsultchef på madeleine.ranstrom@hero.se.
Vi ser fram emot att läsa din ansökan!
"We are heart working"
Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2025-07-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Hero AB (org.nr 556797-2533), http://www.hero.se

Arbetsplats
Hero

Kontakt
Madeleine Ranström
madeleine.ranstrom@hero.se
070-977 85 79

Jobbnummer
9158365

Prenumerera på jobb från Hero AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hero AB: