Operativ inköpare

ValueOne AB / Inköpar- och marknadsjobb / Västerås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Västerås, Hallstahammar, Surahammar, Eskilstuna, Enköping eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos ValueOne AB i Västerås, Hallstahammar, Surahammar, Eskilstuna, Enköping eller i hela Sverige

ValueOne söker en Operativ inköpare till ett konsultuppdrag hos ett tillverkande företag i Västerås. Uppdraget ska tillsättas omgående.

ValueOne är specialister inom Supply Chain Management - inköp och logistik. Vi erbjuder våra kunder tjänster inom tre affärsområden: uthyrning och rekryteringsstöd inom vårt specialistområde samt verksamhetsutveckling av företags funktion för Supply Chain avseende strategi, modell, metod, process, organisation och kompetens.

Vi kan erbjuda en mängd olika uppdrag på alla nivåer inom Supply Chain Management. Som konsult hos ValueOne ingår du i ett professionellt och driftigt team bestående av de främsta konsulterna inom inköp och logistik. Väljer du att gå med i vårt team erbjuds du:

en marknadsmässig lön, som du själv kan påverka
marknadsmässig tjänstepension
generös sjuk- och vårdförsäkring
friskvårdsbidrag
personlig coachning och karriärrådgivning
nätverksträffar med kompetenta kollegor och Supply Chain professionals genom återkommande event och föreläsningar
kompetensutveckling genom världsledande individanpassade utbildningar och kurser inom Supply Chain tack vare vårt partnerskap med CIPS (www.cips.org).

Om rollen

I rollen som inköpare ansvarar du för operativt inköp och planering för dina tilldelade artiklar. Du ansvarar även för uppföljning av leveranser och reklamationshantering. Du kommer att ha breda kontaktytor både internt och externt.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:

Orderläggning, registrering av orderbekräftelser och leveransuppföljning.
Hantering av reklamationer samt kreditfakturor.
Uppföljning av kvalitet och kostnad på levererat material.
Uppdatera affärssystemet (lägga till/ ta bort produkter).
Föreslå alternativa lösningar för materialanskaffning.
Bidra med input till förbättringsarbete.

Erfarenhet och kompetens

För att du ska bli aktuell för uppdraget krävs det att du har erfarenhet inom operativt inköp, gärna med bakgrund från tillverkande Industri. Eftergymnasial utbildning inom exempelvis inköp, industriell ekonomi, teknik eller liknande är meriterande men inte ett krav. Som person är du snabblärd och kommunikativ. Rollen kräver flytande kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.

Ansökan

Ansökan och CV skickar du in via vår hemsida: http://valueone.se/aktuella-jobb/. Vi hanterar ansökningar och tillsätter tjänster löpande, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Har du frågor om uppdragen är du välkommen att kontakta Johanna Hallnemo på telefon: 072-143 23 79.

Ersättning
Månadslön - Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-07-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "valueone2215".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Valueone AB (org.nr 556787-5264), http://www.valueone.se

Arbetsplats
ValueOne AB

Jobbnummer
7733896

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från ValueOne AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos ValueOne AB: