Operativ inköpare
Quest Consulting Sverige AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
2023-01-04
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Operativ inköpare" (publicerad 2024-11-29) ⬅️
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Quest Consulting Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Huddinge eller i
hela Sverige Är du en kommunikativ, noggrann och driven operativ inköpare med erfarenhet från logistikflöden eller inköp?
Du kommer ingå i något av dessa team och arbeta med operativ inköp inom något av dessa områden: kretskort och komponenter, sensorer, elektromekaniska komponenter, systemmekanik, komposit- och tillverkning, metallbearbetande delar, datorprodukter, programvara, indirekt material och/eller kemikalier.
Som operativ inköpare har du ansvaret att säkerställa leverans av planerade behov till kundens produktion. Du kommer att ingå i ett team som köper in material till både prototyper och mindre serieproduktion av tekniskt komplexa lösningar. Detta ställer stora krav på kvalitet, flexibilitet, lagarbete och snabbt agerande från både leverantörer och köpare.
Dina löpande arbetsuppgifter kommer huvudsakligen att vara följande:
Inköp av material och tjänster utifrån planerade behov
Beställnings- och leveransövervakning
Skaffa en kostnadsuppskattning
Löpande återkoppling till kundansvariga och hantera leverantörsuppföljning
Flödesoptimering
Vi söker dig med följande kompetenser:
God förståelse för vilka faktorer som styr inköp i Supply Chain.
Du bör även kunna självständigt säkerställa god leveransprecision
Utmärkta kunskaper i engelska och svenska
Erfarenhet av operativt inköp
För att lyckas och trivas hos kunden behöver du vara en prestigefylld och lösningsorienterad person som kan konsten att agera i nuet med bibehållen fokus. Du ska vara ansvarstagande, proaktiv och ha en positiv attityd.
Startdatum efter godkänt säkerhetskontroll, på plats i kundens lokaler. Heltid, 6 månader därefter finns det möjlighet för anställning hos kunden.
Svenskt medborgarskap krävs för detta uppdrag (ej dubbelmedborgarskap)
Din ansökan
Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post
info@quest.se Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning. Du kommer att vara anställd av Quest Consulting och arbeta som konsult hos vår kund.
Publiceringsdatum2023-01-04Om företagetQuest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.
Ersättning Månadslön - Fast lön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-01-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "quest3840".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Quest Consulting Sverige AB (org.nr 556945-6659),
https://quest.se/ Jobbnummer 7313101
Observera att sista ansökningsdag har passerat.