Operativ Inköpare

Framtiden i Sverige AB / Inköpar- och marknadsjobb / Jönköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Jönköping, Aneby, Habo, Mullsjö, Vaggeryd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden i Sverige AB i Jönköping, Aneby, Habo, Mullsjö, Vaggeryd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2021-02-25

Arbetsuppgifter
I rollen som operativ inköpare kommer du att arbeta på inköpsavdelningen ihop med 16 kollegor, varav 7 på operativt inköp. Inledningsvis kommer du få möjlighet till introduktion av kollegor som stöttar dig för att bli trygg i dina arbetsuppgifter och företaget.

Du kommer att arbeta med operativt inköpsarbete som inkluderar:
• Orderhantering och förfrågningar
• Daglig kontakt och ärendehantering med leverantörer och säljare
• Hantera och lösa ärenden och ordar vid eventuella förseningar eller justeringar

Du ges möjlighet att utvecklas både i en spännande roll och i ett spännande företag.
Tjänsten är ett vikariat fram till juni med goda möjligheter till förlängning.

Om företaget
Vår kund är ett stort tradingbolag med kunder världen över.
Mer information om företaget ges vid intervjutillfälle.

Profil
Skallkrav:
• Arbetslivserfarenhet av inköp, administration eller likande kontorsarbete
• Svenska och engelska i tal och skrift
• Kunskaper i Excell

Meriterande:
• Erfarenhet av affärssystemet Jeeves
• Tidigare arbetat med operativt inköp

Personlighet:
Vi söker dig som är en självgående, driven och serviceinriktad person som känner stort ansvar för dina arbetsuppgifter. Du förstår värdet av trevligt bemötande, är lösningsorienterad samt har förmågan att se helheter.
Du kommer ha mycket kontakt med leverantörer och vi ser därför att du har god kommunikationsförmåga och har hög social kompetens. Du är en positiv person som trivs i ett högt temo samt vill bidra på din arbetsplats.

Om företaget
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera talanger, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.

Anställningsvillkor
Start: Omgående
Omfattning: Heltid, Vikariat fram till juni med goda möjlighet till förlängning
Placering: Värnamo
Lön: Enligt överenskommelse

Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen löpt ut. Välkommen med din ansökan redan idag!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, 3-6 månader

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-03-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Framtiden i Sverige AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "22628".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Framtiden i Sverige AB (org.nr 556686-5142), http://www.framtiden.com

Arbetsplats
Framtiden AB

Jobbnummer
5596617

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden i Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden i Sverige AB: