Operativ inköpare
Work Agent Sverige AB / Inköpar- och marknadsjobb / Västerås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Västerås,
Hallstahammar,
Surahammar,
Eskilstuna,
Enköping eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Work Agent Sverige AB i Västerås,
Eskilstuna,
Köping,
Kungsör,
Strängnäs eller i
hela Sverige Vi söker nu en person som ska arbeta med operativt inköp och orderadministration för ett längre uthyrningsuppdrag hos vår kund i Västerås. Uppdraget beräknas starta i april och möjlighet till anställning hos kunden finns. Arbetet innebär att administrera kundorder, offerter och inköp per telefon. Det innebär även säkerställande av fakturering, bevakning och uppföljning av leveranser samt nyckeltalsrapportering. Arbetsuppgifterna är varierade och du håller dagligen kontakt med kunder och leverantörer. Tjänsten är förlagd vid eftermarknadsavdelningen. Kontoret är ansvarigt för den svenska marknaden men arbetar mycket mot internationella kunder, varför en stor del av kundkontakterna sker på engelska. För att lyckas i detta arbete bör du ha minst ett års dokumenterad erfarenhet av ordermottagning eller inköp. Goda kunskaper i engelska och MS Excel är ett krav. Du bör tycka om att ha telefon- /kundkontakter och uttrycka dig väl i både tal och skrift. Du bör dessutom vara noggrann, kunna ta egna initiativ och ha en mycket god samarbetsförmåga. Det är också av största vikt att kunna skapa långsiktiga relationer, både inom och utanför företaget. Vi förmodar att du har en lämplig högskoleutbildning. Då vi behöver dig omgående - ansök snarast! Urval sker löpande.
Publiceringsdatum2010-03-29Arbetstider och omfattningDag , Heltid , Tillsvidareanställning
Så ansöker duAnsökan sker via företagets webbplats.
KontaktTommy Svensson, Rekryteringskonsult, +46 8 400 250 51
FöretagWork Agent Sverige AB
AdressWork Agent Sverige AB
Portgatan 3
63342 ESKILSTUNA
Jobbnummer 617240
Observera att sista ansökningsdag har passerat.