Operativ Inköpare
Adecco Sweden AB / Inköpar- och marknadsjobb / Luleå
2014-03-20
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Operativ Inköpare" (publicerad 2017-06-28) ⬅️
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Luleå,
Boden,
Piteå,
Kalix,
Älvsbyn eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Luleå,
Boden,
Piteå,
Kalix,
Älvsbyn eller i
hela Sverige Adecco söker nu, för kunds räkning, en Operativ Inköpare som ska säkerställa efterlevnad av kontrakt och anskaffningsprocesser inom operativt inköp för specifika varuundergrupper.
Hur ser din arbetsdag ut?
Som operativ inköpare är du en länk mellan beställare, strategisk inköpare och leverantörer. Under arbetsdagen genomför du inköp i enligt fasta processer. Du säkerställer att kontrakt och anskaffningsprocesser efterlevs och att beställare/användare får rätt leverans i rätt tid. Det förekommer även hantering av avvikelser såsom reklamationer och fakturor som ej matchar order, samt förmedling av leverantörsutvärderingar till avtalsansvariga kollegor ingår i tjänsten. Du kommer att ha ekonomiska befogenheter i enlighet med auktoritetsbestämmelserna samt i enlighet med beslutad budget.
Vem trivs här?
Du har en utbildning med inriktning mot ekonomi, teknik, logistik eller juridik och har vana av att jobba med inköpsfrågor, helst inom industrin. Genomgången Silf utbildning är meriterande medan goda kunskaper i engelska samt MS Office är ett måste. Har du dessutom god kommunikativ förmåga, är kreativ med drivkraft och besitter god affärsmässighet kommer du att trivas.
Vem trivs här?
Du har en utbildning med inriktning mot ekonomi, teknik, logistik eller juridik och har vana av att jobba med inköpsfrågor, helst inom industrin. Genomgången Silf utbildning är meriterande medan goda kunskaper i engelska samt MS Office är ett måste. Har du dessutom god kommunikativ förmåga, är kreativ med drivkraft och besitter god affärsmässighet kommer du att trivas.
Vad erbjuder vi?
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Adecco Kontor, administration & HR förmedlar VD-sekreterare, administrativa chefer, HR-specialister, personalchefer m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många av de mindre innovativa företagen. Mer information om Adecco finns på
www.adecco.seÄr du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas inom snar framtid därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida
www.adecco.se och ansöker därifrån.
Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta Kandidatsupport på tfn: 08-598 980 10.
Välkommen med din ansökan!
Publiceringsdatum2014-03-20Arbetstider och omfattningVikariat ca 6 mån
Så ansöker duAnsöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSandra Averbäck Östling, Rekryteringskonsult/Konsultchef 072-5243175
sandra.averback.ostling@adecco.seFöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Södra Kungsgatan 4
97235 LULEÅ
Jobbnummer 1815138
Observera att sista ansökningsdag har passerat.