Operativ försäljningschef
Landvetter Airport Hotel Aktiebolag / Receptionistjobb / Härryda
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Härryda,
Lerum,
Partille,
Bollebygd,
Mölndal eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Landvetter Airport Hotel Aktiebolag i Härryda,
Göteborg,
Borås,
Mark eller i
hela Sverige Vi söker operativ försäljningschef till Landvetter Airport Hotel
Landvetter Airport Hotel är ett fyrstjärnigt fullservice hotell på Göteborg-Landvetter Airport. Efter den senaste utbyggnaden (dec-2013) består hotellet av 186 rum, 12 konferenslokaler, gym och relax. Hotellet har genomfört en större renovering av reception, lobby, bar och restaurang. Hotellet ingår i Worldhotels.
För att utveckla verksamheten vidare söker vi nu en operativ försäljningschef med ansvar för den dagliga försäljningen utav logi och konferens.
Vi söker någon som är glad och full av energi och som trivs med att arbeta i en miljö med högt tempo, gillar att möta gäst, vågar fråga och tar egna initiativ. Du är noggrann, närvarande, flexibel och serviceminded. Du har lätt samarbeta med andra och ett föredöme för dina kollegor. Du är en proaktiv problemlösare som gillar att få saker gjort. Du skall också vara säljinriktad och tycka om att knyta nya kontakter.
Du kommer att vara "spindeln i nätet" och planera upplägget för konferenserna från A till Ö. Du skall klara att kommunicera med och delegera till samtliga inblandade avdelningar för att uppnå att våra gäster åker härifrån med en fantastisk konferensupplevelse. Du är själv vid större event delaktig i den dagliga driften i konferensen.
Du rapporterar till VD/ägare samt ingår i hotellets ledningsgrupp.
Arbetstiderna är till stor del måndag till fredag, men anpassas efter konferenserna/beläggning, vilket innebär att du måste kunna vara flexibel och även arbeta både kväll och helg vid behov.
Bakgrund:
• Du har flera års erfarenhet konferens och/eller event arbete.
• Goda kunskaper i det svenska och engelska språket, såväl verbalt som i skrift, är en förutsättning.
• Erfarenhet från att ha jobbat i utlandet är meriterande.
Vi erbjuder:
• Att jobba i en platt organisation med snabba beslutsvägar, där det finns möjligheter att förverkliga goda idéer.
• Att genom deltagande i ledningsgruppen bidra till hela hotellets utveckling.
Ansökningar skickas till personalchef Anneli Bärve,
ab@landvetterairporthotel.seFrågor om tjänsten kontakta Lars-Göran Engström, VD, 031-977567
Publiceringsdatum2015-06-18KörkortskravB
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-07-18
Ansökan kan skickas till e-postadress:
ab@landvetterairporthotel.seFöretagLANDVETTER AIRPORT HOTEL AKTIEBOLAG
AdressLANDVETTER AIRPORT HOTEL AKTIEBOLAG
BOX 2103
43813 LANDVETTER
KontorsadressLANDVETTER FLYGPLATS
HÄRRYDA
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 031-977550
Jobbnummer 2357296
Observera att sista ansökningsdag har passerat.