Operativ Chef till Kundservice Privat på 3

3Kundservice / Försäljningsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla försäljningsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos 3Kundservice i Stockholm

3 grundades år 2000 och verkar för mobil kommunikation på kundens villkor. Vi är idag 1500 engagerade personer i ett lönsamt och säljdrivet tillväxtföretag som ägs av Hongkongbaserade Hutchison Whampoa Limited och svenska Investor AB, två resursstarka aktörer med djup branschkunskap. Varumärket 3 finns idag i ett tiotal länder världen över.

3 vågar vara annorlunda, vi är ett snabbt växande företag och utmanar ständigt marknaden för mobil kommunikation i vår kamp för Sveriges nöjdaste kunder. Nu söker vi engagerade kollegor som vill bli bäst på det de gör i en energifylld miljö med ett högt tempo och högt satta mål.

Som Operativ chef ansvarar du för att en grupp av Teamledare och coacher. Du har det fulla personal- och resultatansvaret och arbetar aktivt med dina medarbetares utveckling och ser till att din grupp har rätt förutsättningar för att bli bäst på just sitt område.

Vi ser att du som söker arbetar aktivt med ditt ledarskap och är en närvarande chef. Du tror på att människor kan och vill växa, och att mer förtroende ger större ansvarstagande. Du har en pragmatisk läggning och tycker om att utveckla och coacha i den verkliga arbetsmiljön. Som person är du en naturlig förebild och har förmågan att inspirera och motivera personer i din omgivning utifrån 3s värderingar och strategiska grundbultar.

I rollen ingår även Partner Management med helhetsansvaret för vår partner som är en viktig del för vår framgång. Det innefattar ansvar för kvalitetssäkringen av leverans samt se till att de har de bästa förutsättningarna att leverera den höga kvalitet 3s kunder efterfrågar. Du jobbar löpande med utveckling av uppdraget med primärt fokus på sälj, kvalitet och SLA.

Du rapporterar direkt till avdelningschefen för Kundservice Privat, Petra Wigh.

Publiceringsdatum
2013-04-30

Profil
• Du är en dokumenterat stark ledare och brinner för att utveckla andra människor och dig själv. Att du som person är engagerad och har ett starkt driv ser vi som en självklarhet
• Du har ett brinnande intresse för lärande och tycker om att se människor utvecklas
• Du har ett starkt affärssinne och är mål- och resultatfokuserad
• Du har erfarenhet från Partner Management och/eller callcenter-verksamhet
• Vi ser gärna att du som söker har en eftergymnasial utbildning samt någon form av dokumenterad ledarutbildning

Vi vill att du är ansvarsfull, har integritet och stimuleras av att uppnå resultat. Du har förmågan att skapa goda relationer, har lätt att prioritera och tycker om att leda och fördela arbete. Du växlar enkelt mellan det operativa och strategiska och har en vilja att delta i utveckling och framtagning av företagets och avdelningens mål. Givetvis är det av stor vikt att du har god människoinsikt samt god kommunikativ förmåga.

Vi kommer att kunna erbjuda dig en energifylld arbetsplats full av engagerade och professionella medarbetare, som vill göra våra kunders vardag enkel genom att lösa deras problem snabbt, men utan att tumma på kvalitén.

Passar ovan nämnda egenskaper in på dig, tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Vi frågor kan du kontakta Petra.

Arbetstider och omfattning
Heltid, Tillsvidare

Ersättning
Fast lön, Bonus

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-05-17
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Petra Wigh +46 735 33 79 76

Företag
3Kundservice

Adress
3Kundservice
Box 30213
10425 STOCKHOLM

Jobbnummer
1538661

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från 3Kundservice

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos 3Kundservice: