Operativ chef - SaveDesk
3 / Försäljningsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla försäljningsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos 3 i Stockholm,
Solna,
Täby,
Södertälje,
Gnesta eller i
hela Sverige Vi på 3 tror att livet blir roligare om man upplever det tillsammans med andra. Därför arbetar vi varje dag för att göra det enklare för våra 2 miljoner kunder att dela sina upplevelser, åsikter och känslor med andra. Vi är övertygade om att det är kulturen på 3 som är huvudingrediensen för vår framgång. Tack vare detta har vi utsetts till en av Sveriges bästa arbetsplatser. Varmt välkommen till 3.
Nu söker vi en Operativ chef till SaveDesk - 3:s Winback-avdelning. SaveDesk består av fem team med sammanlagt 75 medarbetare där målet är att, genom god retorik och en väl avvägd verktygslåda, behålla kunder som funderar på att lämna 3 som operatör. Vår framgång mäts på kundnöjdhet, churn, försäljning och effektivitet. Som operativ chef för SaveDesk är du ett nav i hela 3:s affär.
Du har det fulla personal- och resultatansvaret och arbetar aktivt med dina medarbetares utveckling och ser till att din grupp har rätt förutsättningar för att bli bäst på just sitt område. Du ingår i, och är med och driver, ledningsgruppsarbetet för hela Consumer Contact Center (Kundservice, SaveDesk & Telesales) och rapporterar direkt till Head of CCC - Simon Vestling.
Du arbetar aktivt med ditt ledarskap och är en närvarande chef. Vidare tror du på att människor kan och vill växa, och att mer förtroende ger större ansvarstagande. Du har en pragmatisk läggning och tycker om att utveckla och coacha i den verkliga arbetsmiljön. Som person är du en naturlig förebild och har förmågan att inspirera och motivera personer i din omgivning utifrån 3's värderingar och strategiska grundbultar. Du brinner för, och förstår fördelarna, med att arbeta med kultur.
För att lyckas i rollen ser vi att du är driven, ansvarsfull, har integritet och stimuleras av att uppnå resultat. Du har förmågan att skapa goda relationer, har lätt att prioritera och tycker om att leda och fördela arbete. Du växlar enkelt mellan det operativa och strategiska och har en vilja att delta i utveckling och framtagning av företagets och avdelningens mål. Givetvis är det av stor vikt att du har god människoinsikt samt god kommunikativ förmåga. Här kommer du att få vara med på en resa mot att nå branschens nöjdaste kunder, samtidigt som du jobbar hårt med att hålla ner bolagets churn (kunder som väljer att avsluta sina abonnemang). Balansen däremellan är ett av dina absoluta huvudmål som operativ chef för SaveDesk. Om du har erfarenhet av kundservice, winback och/eller CRM så är det ett stort plus.
Passar ovan nämnda egenskaper in på dig, tveka inte att skicka in din ansökan redan idag!
Varaktighet, arbetstid
• -
Publiceringsdatum2017-06-13ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-07-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretag3
Adress3
Lindhagensgatan 98
10425 Stockholm
KontorsadressLindhagensgatan 98
Jobbnummer 3554076
Observera att sista ansökningsdag har passerat.