Operativ administratör till internationellt företag

SW GBG / Inköpar- och marknadsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos SW GBG i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

SW är specialiserade på rekrytering och konsultverksamhet för tjänstemän. Våra tjänster och våra kunder finns inom ekonomi, bank & finans, administration, försäljning, kundservice, IT och Teknik, med placering i Göteborg, Stockholm och Malmö. Vår affärsidé är att tillgodose företagens behov av flexibel arbetskraft och samtidigt vara en naturlig partner vid rekryteringar.
Läs mer på www.sw.se och gilla oss på Facebook !

Är du en flexibel och ambitiös person som är intresserad av ett administrativt och operativt arbete? Vi på SW söker för kunds räkning dig som vill arbeta med distributionshantering. Vår kund är ett internationellt företag som arbetar med medicinteknisk och ortopedisk utrustning.

Tjänstebeskrivning Vår kund söker dig som vill bli en del av deras team med fyra andra likasinnade kollegor där ni hanterar uthyrningen av medicinteknisk utrustning. Du kommer att arbeta i en varierande tjänst som innefattar administration, att arbeta operativt och där du får ha många kontaktytor såväl internt som externt. Du arbetar administrativt i SAP där du registrerar in utrustningen samt ansvarar för faktureringen ut till kund. I arbetet ingår att ansvara för kontroll av utrustningen/instrumenten där du kontrollerar hur mycket av implantaten som kommit tillbaka från kund, fyller på det som saknas och kontrollerar så att de är hela och rena. Du arbetar sedan administrativt med att registrera in i systemet, kvittera order samt fakturerar det som har förbrukats till kunden.

Lämplig bakgrund Vi söker dig som har en gymnasieutbildning, har arbetat några år med administrativt arbete och trivs att arbeta operativt. Du har goda kunskaper i MS Office, särskilt Excel och har tidigare erfarenhet av SAP.

Som person är du hjälpsam och positiv. Då det är medicininstrument du hanterar kommer din noggrannhet väl till användning. I arbetet är det stundtals mycket att göra där du får användning av din stresstålighet och förmåga att arbeta i ett högt temp.\xA0 Vi ser gärna att du ser en långsiktighet i arbetet och vill komma till en arbetsplats där det finns möjlighet att utvecklas. \xA0

Viktig information Ovanstående är ett konsultuppdrag med anställning hos SW. Du kommer att arbeta dagtid, måndag-fredag och 37 h i veckan.\xA0 Uppdraget kommer att pågå i 6 månader och därefter övergå till anställning hos kund. Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Frida Johansson på tel. 031- 333 54 81.

Konsult hos SW Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med våra HR konsulter samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär. Känner vi våra kunders behov och våra kandidaters kompetens kommer vi att lyckas.\xA0 Vi frågar därför vet vi.

\xA0

\xA0

Varaktighet, arbetstid
Heltid måndag-fredag Löpande

Publiceringsdatum
2016-04-28

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-05-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Frida Johansson +46 31-333 54 81

Företag
SW GBG

Adress
SW GBG
Kungsgatan 48A
41115 GÖTEBORG

Kontorsadress
Kungsgatan 48A, Kungspassagen

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2812681

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från SW GBG

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos SW GBG: