Operations Team Member till JDE

Adecco Sweden AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Som Operations Team Member på JDE kommer du att ha en rad varierande arbetsuppgifter och driva ett flertal parallella aktiviteter. I din roll kommer du huvudsakligen att arbeta med väldigt mycket telefonkontakt mot tekniker. En av arbetsuppgifterna är att se till att ordrar företaget får in levereras ut till rätt kund och adress. Vidare kommer du att få arbeta med direktkontakt med kund för att säkerställa att allting fungerar och att det inte uppstår några problem. Du kommer även ha mycket kontakt med JDEs lager i Danmark för att säkerställa att det inte blir något strul med leveranserna.

Kontoret ligger i Kista och du kommer huvudsakligen att arbeta på plats, med visst utrymme för arbete på distans.

I din roll som Operations Team Member kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
• Ordermottagning- och leverans
• Kundservice och support
• Direktkontakt med tekniker

Tjänsten som Operations Team Member är ett konsultuppdrag på heltid med omgående start och gäller i 6 månader med möjligheter till förlängning. Arbetstiderna är förlagda 8:00-17:00.

Om dig
Vi söker dig som har tidigare arbetslivserfarenhet inom administration och kundservice. Har du tidigare erfarenhet av att ha arbetat med ordermottagning/orderläggning ser vi det som meriterande. Vi söker dig med gymnasieutbildning och som har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, likväl tal som i skrift. Viktigt för tjänsten är att du har tidigare erfarenhet av en liknande roll och att du har god datorsystemvana.

Vidare ser vi att du är en framåt och initiativtagande person som gärna vågar ta sig an nya uppgifter och driva egna projekt. Du har en utpräglad förmåga att hantera många frågeställningar parallellt, är flexibel och har hög integritet. Detta förutsätter att du har en god social förmåga och trivs med ett stort kontaktnät. Vidare är det väldigt viktigt att du är noggran i ditt arbetssätt.

Viktigt för tjänsten är:
• Erfarenhet inom kundtjänst/kundsupport/order eller likvärdigt
• Gymnasieutbildning
• Flytande i svenska och engelska, såväl i tal som skrift
• Tar initiativ, är en problemlösare och kommunikativ
• Erfarenhet av SAP/Sales Force är meriterande

Om JDE
JDE är ett dotterbolag till JDE Peet 's, världens ledande renodlade kaffe- och teföretag, med huvudkontor i Nederländerna. I mer än 265 år har JDE inspirerats av tron att det är fantastiskt vad som kan hända över en kopp kaffe. Idag släpper JDE möjligheterna med kaffe och te i mer än 100 länder, genom en portfölj med över 50 varumärken inklusive L 'OR, Jacobs, Senseo, Tassimo, Douwe Egberts, OldTown, Super, Pickwick och Moccona.

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Deni Ilic via deni.ilic@adecco.se
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Kundsupport, Kundtjänst, Orderläggning, Ordermottagning, Stockholm, Telefon, Mail, Office-paketet, Svenska, Engelska, Kista

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2022-06-01

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-06-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Adecco Sweden AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-38169".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677), http://www.adecco.se/

Jobbnummer
6701267

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: