Operations Assistent / Administratör

Bravura Sverige AB / Backofficejobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla backofficejobb i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Publiceringsdatum
2023-08-04

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som initialt varar i 7 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos TIP. Det finns möjligheter till förlängning av uppdraget.

Om företaget
TIP Group är ledande inom service och uthyrning av lastbilar, trailers och släpvagnar. Med 50 års erfarenhet i transportbranschen är TIP experter inom uthyrning av tyngre fordon. Huvudkontoret ligger i Amsterdam och de tjänar sina kunder från 92 platser spridda över 17 länder i Europa och Nordamerika.
Du erbjuds ett arbete med goda utvecklingsmöjligheter i ett internationellt företag med möjlighet att utveckla ditt personliga och professionella ledarskap. Du kommer att ha en individuell utvecklingsplan och kontinuerliga avstämningar med din närmaste chef. Utöver ovanstående erbjuds ett utmanande och varierande arbete med stor möjlighet att utveckla dina arbetssätt och metoder.
Som anställd hos TIP erbjuds du förutom karriär- och utvecklingsmöjligheter andra förmåner som exempelvis friskvårdsbidrag och tjänstepension.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som Operations Assistent har du ansvar för dialog med kunder och leverantörer gällande diverse ärenden. Du supporterar i olika administrativa uppgifter gällande projekt, ärenden och vardagliga arbetsuppgifter. Du arbetar lösningsorienterat och finns där som en hjälpande hand i kollegors vardagliga arbete.

• Dialog med kunder och leverantörer
• Ansvarar för diverse administrativa uppgifter
• Agera support till kollegor

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Tidigare erfarenhet av administration
• God datorvana och teknisk kunskap
• Goda kunskaper i svenska och engelska, både tal och skrift

Vi tror att du som söker värdesätter att arbeta strukturerat och tack vare din erfarenhet av liknande arbetsuppgifter är det inte några problem för dig att självständigt driva ditt arbete framåt. I och med att det är en bred administrativ roll med många kontaktytor har du en vana att arbeta med många arbetsuppgifter parallellt. Du trivs med att ha en stödjande funktion och har lätt för att samarbeta med andra.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Helsingborg
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-08-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
David Renblad
david.renblad@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
8007560

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: