Operational purchaser

SW / Administratörsjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos SW i Malmö, Staffanstorp, Lund, Svedala, Trelleborg eller i hela Sverige

SW är specialiserade på rekrytering och konsultverksamhet för tjänstemän. Våra tjänster och våra kunder finns inom ekonomi, bank & finans, administration, försäljning, kundservice och IT, med placering i Stockholm, Göteborg och Malmö. Vår affärsidé är att tillgodose företagens behov av flexibel arbetskraft och samtidigt vara en naturlig partner vid rekryteringar.
Läs mer på www.sw.se och gilla oss på Facebook!

SW söker för kunds räkning en opaerational purchaser med start omgående. Vår kund är en välkänd internationell aktör som är framstående i sin bransch. Du kommer hamna i nya lokaler på ett bra läge i Malmö.

Publiceringsdatum
2015-10-07

Dina arbetsuppgifter
Du kommer att arbeta globalt med att stödja de andra enheterna kring hur de ska ta emot och behandla de konsulter som presenteras av kunder för inhyrning inom företaget. Din uppgift är att samla in kandidater, säkerställa deras kvalitet samt presentera vidare de kandidater som passar uppdraget. Du kommer att arbeta med offerering samt vara en koordinerande kontakt mellan kund och förfrågaren internt i företaget. Du kommer dagligen att ha kontakt med de konsultfirmor som företaget tar in offerter från, diskutera nya och pågående uppdrag samt hela tiden vara uppdaterad på vad som är bästa köpet för företaget. Du kommer att vårda kontakten med såväl kunder som intressenter internt för att upprätthålla en god relation.

Bakgrund

Vi söker dig som;

Har minst 3 års erfarenhet av att arbeta med inköp och försäljning inom konsultsektorn

Utbildning inom IT, företagsekonomi eller juridik är meriterande

Har mycket goda kunskaper inom administration och brinner för struktur och noggrannhet

Har goda kunskaper i Officepaketet, främst Excel

Talar och skriver flytande engelska då koncernspråket är engelska

Har affärstänk och ett stort driv att utvecklas samt har en förmåga att finna nya vägar och utveckla arbetssättet

Har god samarbetsförmåga, kommunikationsförmåga samt är organiserad i ditt arbete

Gillar att interagera med andra personer samt brinner för att skapa förtroende

Viktig information

Ovanstående uppdrag är ett konsultuppdrag där du blir anställd hos SW. Uppdragets längd är 4 månader men med mycket goda möjligheter till förlängning. Vi behöver ditt CV och personliga brev på engelska. Urval och intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Skicka in din ansökan redan idag! Har du några frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult på SW, Martin Amarelle på 040-665 51 53. Välkommen med din ansökan!

Konsult hos SW

Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med våra HR konsulter samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär. Känner vi våra kunders behov och våra kandidaters kompetens kommer vi att lyckas. Vi frågar därför vet vi.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Omgående

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-10-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Martin Amarelle +46 40 665 51 53

Företag
SW

Adress
SW
Box 7420
10391 Stockholm

Kontorsadress
Humlegårdsgatan 20 Box 7420

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2467299

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från SW

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos SW: