Operational Buyer till Ework

Bravura Sverige AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Publiceringsdatum
2022-10-05

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Ework har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Ework en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Om företaget
Ework Group är en marknadsledande oberoende konsultleverantör i Norden med fokus på IT, telekom, teknik och organisationsutveckling. Ework matchar konsulter med uppdrag i de flesta branscher och verkar i Sverige, Danmark, Storbritannien, Norge, Finland och Polen. Ework har ramavtal med ledande företag och hanterar för närvarande mer än 10 000 konsulter på uppdrag.
Ework Group har en stark entreprenörskultur, vilket framgår av ambitionen att ta en ännu mer ledande och strategisk roll på marknaden. Som Eworker får du möjlighet att vara en del av, samt bidra till deras spännande resa och arbeta med drivna och ambitiösa kollegor! Ework har en rad spännande kunder och har starka relationer med dem. I rollen som Business Operations Buyer blir du en viktig spelare för att bygga vidare på detta.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som Operational Buyer är du en viktig del av tjänstleveransen. Du fungerar som kundens kontaktperson i frågor som rör konsultuppdrag och kontrakt hos Eworks kunder. Dina dagliga uppgifter innebär mycket kommunikation, rådgivning till rekryteringschefer om bästa praxis genom utbildning på plats i kundens lokaler, hålla dialogen med leverantörer och vara bryggan mellan våra konsulter och linjecheferna i olika diskussioner. Du kommer också att hantera de administrativa och operativa upphandlingsuppgifterna relaterade till rådgivning för kundens räkning.
Som Operational Buyer är det viktigt att hålla dig uppdaterad om förändrade marknadsförhållanden, tillämplig lagstiftning och andra områden som kan påverka verksamheten. Du arbetar även med att hantera och förhandla om nya avtal och förlängningsavtal, utveckla relationer med konsulter/leverantörer och kunder, du samordnar de faktiska konsultbehoven och fungerar som en länk mellan kunden och marknaden, uppföljning med fokus på att stärka långsiktiga relationer.
Du ges en gedigen introduktion för att förvalta rollen och lära dig arbetssättet.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Eftergymnasial utbildning inom relevant område
• Obehindrad svenska och engelska i tal och skrift
• Du har ett intresse för att förhandla och bygga långsiktiga relationer med såväl kunder som leverantörer
• God datorvana samt erfarenhet av administrativt arbete
• Meriterande med erfarenhet av försäljning och/eller förhandling avseende priser och villkor

Som person är du nyfiken och motiveras av att sätta igång och driva projekt framåt. Du är en nyckelspelare i att stötta företagets fortsatta tillväxtresa, varför det är av stor vikt att du har ett affärsfokus och en förmåga att skapa goda relationer med konsulter, kunder och leverantörer. Du tar stort ägandeskap för dina arbetsuppgifter och har förmågan att strukturera och prioritera rätt saker. Du ser din arbetsplats som en möjlighet att knyta an nya relationer och trivs i sociala sammanhang och kunddialogen. Vidare motiveras du av att ständigt utvecklas och överträffa dig själv.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Centrala Stockholm
Lön: Fast lön enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: konsultchef, operational buyer, business operations, bemanning, konsultbranschen, rekrytering, upphandling, avtal, Stockholm, heltid, Ework

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-10-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Anja Jablanovic
anja.jablanovic@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
7045835

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: