Operation Manager assistent

Placera Personal AB / Administratörsjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Placera Personal AB i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige

Placera Personal AB är ett rekryterings- och konsultuthyrningsföretag som är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder som befinner sig i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och vår verksamhet är en av branschens mest erfarna och betrodda. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.

Tjänsten
Nu söker vi en assistent till Operation Manager på Getinge. Du ä en person som tidigare arbetat i en liknande stöttande roll som assistent med fokus på fastighets och lokalfrågor. Du kommer att arbeta nära Operation Manager och stötta i fastighetsfrågor rörande avtal och leverantörer. Du kommer även att supporta ledningsgruppen med olika arbetsuppgifter och du kommer bland annat att arbeta när VD assistenten. Du har även erfarenhet från service och administration. Uppdraget är med start omgående/ enligt överenskommelse. Detta är en form av rekrytering där du initialt arbetar som konsult via Placera Personal. Intentionen är, om båda parter är nöjda, att efter sex månader övergå till fast anställning hos kundföretaget. Arbetstider, kontorstider 08:00-16:30. Kontoret ligger i Solna, Stockholm.

Företaget
Getinge är en global leverantör av innovativa lösningar för operationssalar, intensivvårdsenheter, sterilcentraler samt företag och institutioner inom Life Science-området. Vi har över 10 000 medarbetare och bedriver verksamhet i fler än 40 länder.

Publiceringsdatum
2019-05-15

Dina arbetsuppgifter
I tjänsten kommer du bland annat att:

• Besvara fastighets och lokalrelaterade frågor.
• Ha hand om avtal och leverantörer gällande ärenden i fastigheten.
• Administrera och stötta Operation Manager.
• Organisera och boka möten och introduktioner av nyanställda
• Ha daglig kontakt med personal och kunder.
• Supporta ledningsgruppen i olika typer av uppgifter.


Kvalifikationer
För att passa för tjänsten som assistent till Operation Manager ser vi att du har:

• Gymnasieutbildning eller motsvarande
• Goda erfarenhet av en liknande roll som assistent
• Tidigare har arbetat med fastighetsfrågor, gärna på ett större företag.
• Kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
• Flexibel och anpassningsbar
• Goda datakunskaper

Personligt
Som person är du van att arbeta serviceinriktat mot interna och externa kunder, självgående och tar egna initiativ. Du har tidigare gärna arbetat på ett större företag och du har god erfarenhet från en assistentroll med fokus på fastighetsfrågor och administration. Du har förmågan att samarbeta i grupp och klarar av att tidvis hantera stressiga situationer. Du är social och strukturerad och kan hantera flera bollar och frågor samtidigt. Du är en do:er som får saker gjorda och som trivs med att vara spindeln i nätet i en administrativ och social roll. Då rollen är ett uppdrag över sommaren krävs det att du är en person som har lätt för att lära dig nya saker och knyta kontakter.

Tycker du att tjänsten låter intressant? Tveka inte då att skicka din ansökan redan idag. Vi gör löpande urval och intervjuer och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Bli en av oss
Som medarbetare hos Placera Personal kan du känna stor trygghet då du blir en del av en konsultuthyrningsverksamhet som är branschens mest erfarna och betrodda, vi började redan 1988. Vår långa erfarenhet och vårt goda rykte gör att vi har många intressanta och framgångsrika företag på kundlistan vilket innebär många spännande möjligheter för dig. Vi är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Du är ansluten till vårt kollektivavtal och erbjuds en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag och pensionsavsättning.
Som en av oss kommer du att bli en del av en värderingsstyrd organisation som brinner för det vi gör. Vår positiva företagskultur bidrar till att konsulter, konsultchefer och rekryterare stannar länge hos oss och vår målsättning är att ge dig långsiktig utveckling med nya kunskaper och erfarenheter. Vi som jobbar på Placera Personal är Hängivna, Nyfikna och Trygga. Det skapar långsiktiga relationer, öppnar för kunskap och kreativitet och tillsammans blir vi starkare och klokare.

Sökord: Administrativ assistent, assistent, fastighet, Operation manager assistant, fastighetsfrågor

Varaktighet, arbetstid
Heltid Heltid, 37,5 tim/v Start omgående till sista augusti.

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-06-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Maria Blom

Företag
Placera Personal AB

Adress
Placera Personal AB
Kista Science Tower
16451 Kista

Kontorsadress
Kista Science Tower

Jobbnummer
4789889

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Placera Personal AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Placera Personal AB: