Operation Manager

GoExcellent Sweden AB / Försäljningsjobb / Piteå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla försäljningsjobb i Piteå, Luleå, Älvsbyn, Boden, Skellefteå eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos GoExcellent Sweden AB i Piteå, Östersund, Solna, Stockholm, Göteborg eller i hela Sverige

GoExcellent Group är specialiserat på att driva contact centers i Norden. Med ca 25 miljoner kundkontakter per år, en omsättning på 90 miljoner euro, verksamhet på 13 orter och 2 500 personer på lönelistan har GoExcellent blivit en av de största contact centerspecialisterna i Norden. Bland kunderna finns företag som Canal Digital, DNA, Fortum, PlusTV, RiksTV och Telia. Huvudkontoret ligger i Solna utanför Stockholm och man har contact centers i bland annat Köpenhamn, Helsingfors, Oslo, Stockholm och nio andra orter i Finland och Sverige, Genom att ge våra medarbetare rätt kompetens, teknologi och processer blir våra kunder mer framgångsrika.

GoExcellent söker en Operation Manager till Piteåkontoret som vill anta en berikande utmaning.

Tjänsten som Operativ chef kommer att inbegripa att ansvara för produktion av kundservicetjänster. Den primära uppgift är att leda teamledare och ha ansvar för att produktionen följer givna finansiella, försäljningsmässiga och kvalitativa nyckeltal.  I personalledande roll skall personen coacha, leda och utveckla våra teamledare vilka i sin tur ansvarar för en större grupp medarbetare. Du rapporterar till Delivery Manager som rapporterar till VD.

Dina praktiska arbetsuppgifter består bland annat i:

• fakturering till uppdragsgivaren av utförda tjänster för månaden.
• ekonomisk uppföljning två gånger per månad (uppföljning förgående månad med eventuell avvikelsrapportering samt att mitt i månaden göra en uppskattning av innevarande månads resulat med eventuell avvikelsrapportering).
• att vara kontaktperson mot uppdragsgivare och kontinuerligt bibehålla samt utveckla relationen till uppdragsgivaren.
• personalansvar innehållande bl a medarbetarsamtal och lönesättning

Du är en driven person med erfarenhet av kundservicearbete, försäljning samt ekonomi. Du är en strukturerad, flexibel och analytisk person som kan hantera snabba förändringar. För dig är försäljning en naturlig del i att ge bra service till en kund. Du är resultatorienterad, målfokuserad och strävar efter att med din entusiasm och ditt engagemag få dina medarbetare att nå och överträffa sina mål. Du har en positiv inställning och brinner för att hjälpa dina medarbetare att utvecklas.

Du har:

• Erfarenhet av kundservicearbete.
• En mycket god social och verbal förmåga.
• God datorvana, vilket är ett krav, samt goda kunskaper i MS Office.
• Goda språkkunskaper i svenska, både muntliga såväl som skriftliga, samt engelska. Övriga språkkunskaper är meriterande.
• Erfarenhet av ledarskap

Som arbetsgivare ställer GoExcellent höga krav, men erbjuder samtidigt ett spännande och omväxlande arbete. Det är din personlighet och attityd som är avgörande.

Publiceringsdatum
2012-03-14

Arbetstider och omfattning
Tillsättning enligt överenskommelse, önskvärt per omgående. Tjänstens omfattning är på heltid. Vi vill ha din ansökan senast den 31 mars.

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Företag
GoExcellent Sweden AB

Adress
GoExcellent Sweden AB
Lindhagensterassen 1
11218 Stockholm

Jobbnummer
1185981

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från GoExcellent Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos GoExcellent Sweden AB: