OpenSolution söker en IT-support på heltid
Ryska Posten / Supportteknikerjobb / Stockholm
2016-11-10
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "OpenSolution söker en IT-support på heltid" (publicerad 2017-02-20) ⬅️
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ryska Posten i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Ryska Posten Bemanning söker för vår kund OpenSolution en IT-support som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid med start så snart som möjligt. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
OpenSolution verkar inom mjukvarubranschen som erbjuder helhetslösningar för kassa- och betalningssystem. Som IT-support kommer du att fungera som en stödfunktion till befintliga kunder och kommer att arbeta med teknisk support, levereans av hårdvara samt merförsäljning efter kundens behov. Tjänsten är tillsvidare och arbetstiderna är 8-17 måndag till fredag. Kontoret är beläget i Solna och detta är en stor möjlighet för dig som vill komma in i ett företag som befinner sig i en expansiv fas med bra utvecklingsmöjligheter.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att bli direkt anställd av OpenSolution.
Publiceringsdatum2016-11-10ArbetsuppgifterSom IT-support kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som teknisksupport till ett tiotal applikationer samt installation av kassa- och betalsystem.
Exempel på arbetsuppgifter:
• Göra felsökningar
• Svara på inkomande samtal
• Göra kundbesök och installera hårdvara
VI SÖKER DIG SOM
• Har en gymnasial utbildning
• Har goda kunskaper inom användarsupport för Windows
• Har tidigare erfarenhet av kundsupport eller ärendehantering, gärna med teknisk support
• Kan uttrycka sig flytande på svenska och engelska i både tal och skrift
Det är meriterande om du:
• Har en vidarutbildning inom IT
• Har erfarenhet inom restaurang- eller butiksbranschen
Som person är du kommunikativ med lika stort intresse för service som teknik. Du har förmåga att organisera och strukturera ditt arbete även i stressfyllda situationer. Du är även lösningsorienterad, driven och älskar att ge service. Vi ser även att du är en van lagspelare då mycket av arbetet kommer ske tillsmans med kollegor
ÖVRIG INFORMATION
• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på
rekrytering.bemanning@ryskaposten.se.
Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
Ersättningfastlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-12-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagRyska Posten
AdressRyska Posten
Sandhamnsgatan 63B
Box 272 44, 102 53 Stockholm
10253 Stockholm
KontorsadressSandhamnsgatan 63B
Box 272 44, 102 53 Stockholm
Jobbnummer 3154259
Observera att sista ansökningsdag har passerat.