Onsite-tekniker / Supporttekniker till Infocare
Bravura Sverige AB / Supportteknikerjobb / Borlänge
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Borlänge,
Falun,
Gagnef,
Säter,
Leksand eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Borlänge,
Falun,
Hedemora,
Smedjebacken,
Ludvika eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Publiceringsdatum2022-11-23Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 12 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Infocare.
Om företagetInfocare AB installerar, reparerar och hjälper företag att använda sin teknologi. Infocare är den ledande serviceleverantören av teknisk utrustning i Norden. De har över 60 serviceställen och 1100 anställda i Norge, Danmark och Finland. Utöver detta levererar de onsite service, installationer, transporter och mjukvarutjänster till företag över hela Sverige. Infocare AB 's mål är att erbjuda de mest effektiva tekniska lösningarna på marknaden och att lösa tekniska utmaningar på ett effektivt och professionellt sätt.
Dina arbetsuppgifterI rollen som tekniker arbetar du på plats hos Infocares kund där du supporterar medarbetare vid installation av datorer. Kunden genomgår ett projekt för utbyte av plattformar på datorer som berör ett stort antal medarbetare på arbetsplatsen. Din uppgift är att supportera medarbetarna för att installationerna ska gå smidigt. Du stöttar medarbetare på plats i olika ärenden som rör enklare felsökningar, exempelvis inpatchning av nätverkskablar, byte av hårdvara med mera. Du arbetar självständigt på plats, men vid behov har du stöttning remote via en supportfunktion.
• Felsökning av datorer
• Besvara frågor gällande installationer
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• God teknisk förmåga
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
• Arbetslivserfarenhet inom teknisk support är meriterande
I rollen som tekniker arbetar serviceinriktat för att lösa problem och bemöta frågor från medarbetare på plats. Du trivs att arbeta i en social miljö och har förmåga att kommunicera väl på svenska och engelska. Antal ärenden och arbetstempo kan variera, vi ser därav att du har förmåga att strukturera och göra prioriteringar i ditt arbete.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Ludvika
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Onsite-tekniker, tekniker, technician, support, supportmedarbetare, 1st line, 2nd line, nätverk, IT-tekniker, helpdesk, IT, teknik, supporttekniker, Ludvika, Dalarna
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-12-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBravura Sverige AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Kontakt Ellen Engström
ellen.engstrom@bravura.se 08-40024050 Jobbnummer 7198413
Observera att sista ansökningsdag har passerat.