Onsite-tekniker / Onsite / 1st Line / IT-support till Cygate

Bravura / Supportteknikerjobb / Solna
2019-06-10
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Onsite-tekniker / Onsite / 1st Line / IT-support till Cygate" (publicerad 2019-06-26) ⬅️


Visa alla supportteknikerjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2019-06-10

Företaget
Cygate är ett fristående företag som ägs av Telia Company, de besitter bred teknisk kompetens inom IT-infrastruktur samt är en molnleverantör med höga certifieringar. De är specialiserade på systemintegration för IT och telekommunikation med över 700 medarbetare i Sverige på 20 orter. Företaget samarbetar med stora aktörer inom branschen där de är återförsäljare av leverantörernas produkter. Cygate skapar lösningar åt allt från banker, detaljhandelsföretag, kommuner, landsting, statliga bolag och myndigheter.
Deras kultur präglas av samarbete och kunskapsutbyte vilket de ser som viktiga nycklar till att bygga ett starkt team och företag. Inom företaget finns det en tung och bred kunskap som är avgörande för att vara starka aktörer på marknaden. Cygate växer och behöver nu utöka sin styrka i Stockholmsområdet.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som Onsite-tekniker hos Cygate får du möjlighet att arbeta med problemlösning av varierande komplexitet. Du ansvarar för kontakten med interna och externa parter hos Cygate och bistår med teknisk expertis gällande olika ärenden. Ärendena är av varierande karaktär och omfattning. Du felsöker, löser olika behörighets- och kontohanteringsfrågor samt hanterar ärenden kopplat till Officepaketet. Även support av hårdvara förekommer så som skrivare och mobiltelefoner.


Kvalifikationer
• Avslutad gymnasieutbildning, gärna inom teknik eller IT
• Du talar och skriver obehindrat på svenska samt har goda kunskaper i engelska
• Erfarenhet av felsökning
• Goda kunskaper i Office 365 samt Citrix
• Erfarenhet av att använda ett ärendehanteringssystem

För att trivas i rollen ser vi att du har ett sinne för problemlösning och uppskattar utmaningen i att söka dig till svaren på egen hand. Du är en person som genom din kommunikativa förmåga arbetar serviceinriktat och på ett flexibelt sätt kan bemöta olika människor. Därtill är du en person som är initiativtagande och på ett prestigelöst sätt tar dig an arbetet.

Övrig information:

• Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, men det är uttalat att Cygate har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Cygate en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Solna, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: <a href='https://www.bravura.se/din-karriar#hs_cos_wrapper_widget_1528111162772'>https://www.bravura.se/din-karriar</a>.

Har du specifika frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: IT, support, teknisk support, tekniker, teknik, datorer, installationer, onsite, servicedesk, helpdesk, drift, Stockholm, heltid

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-07-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Hannah Larsson hannah.larsson@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0184

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
4828156

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: