Onsite-tekniker/ IT-support / Supporttekniker

Bravura Sverige AB / Supportteknikerjobb / Älmhult
2020-09-01
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Onsite-tekniker/ IT-support / Supporttekniker" (publicerad 2020-10-07) ⬅️


Visa alla supportteknikerjobb i Älmhult, Osby, Östra Göinge, Ljungby, Markaryd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Älmhult, Osby, Ljungby, Markaryd, Olofström eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!


Publiceringsdatum
2020-09-01

Företaget
Bravura söker för kunds räkning en Onsite-tekniker för en konsultroll till ett stort företag. Vår kund är specialist på IT-infrastruktur och hjälper sina kunder att skapa bättre nytta och produktion genom IT. Det finns goda utvecklingsmöjligheter och de flesta som börjar i denna roll går ofta vidare inom företaget på sikt. Vill du bli en del av ett stort och spännande företag inom IT-infrastruktur? Ansök idag!


Dina arbetsuppgifter
Som 1st line support är din främsta uppgift att leverera service i världsklass gällande support och felavhjälpning vid tekniska problem, installationer eller andra IT relaterade beställningar. Oftast är du användarnas först kontakt med IT och arbetar med både dator och telefon som främsta verktyg.

Vanligt förekommande arbetsuppgifter:
• Ge service gällande användarnas IT-relaterade frågor
• Självständigt felsöka och hitta lösningar på tekniska problem kopplat till IT
• Felsökning av såväl hårdvara som mjukvara
• Registrera ärenden i företagets ärendehanteringssystem


Kvalifikationer
• Gymnasieexamen med inriktning IT, data eller teknik
• Kunskaper inom Office 365, Active Directory, Windows 10 och nätverk
• Tidigare erfarenhet av kundkontakt, gärna från en 1st line support eller som Onsite-tekniker
• God förmåga att kommunicera, muntligt och skriftligt, på svenska och engelska

Vi tror att du som söker denna tjänst trivs i en roll där du får ta ansvar för din egen utveckling och driver ditt arbete framåt på ett kommunikativt sätt. Med en positiv attityd antar du och löser de problem samt utmaningar du stöter på i rollen. Vidare är du mån om att ge förstklassig service och att alltid sätta användaren i fokus. Vi ser att du på ett prestigelöst sätt tar dig an ditt arbete. Stor vikt kommer att läggas vid din personliga lämplighet för rollen.

Övrig information:

Start: Omgående start i september/oktober
Plats: Älmhult
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord:

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-09-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Jobbnummer
5340565

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: