Onsite-tekniker / 1st line / Servicedesk / IT-support / Atea

Bravura Sverige AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
2019-12-19
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Onsite-tekniker / 1st line / Servicedesk / IT-support / Atea" (publicerad 2020-01-08) ⬅️


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2019-12-19

Företaget
Atea är det svenska landslaget inom IT-infrastruktur och har samlat IT-branschens största hjärtan och snabbaste hjärnor. Medarbetare som brinner för att vara med och bygga ett bättre Sverige med hjälp av IT, medarbetare som tar personligt ansvar och sätter laget före jaget. För Atea är det därför viktigt att du, liksom Atea, lever efter dessa värderingar.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som on-site tekniker kommer du vara ute hos Ateas kunder i Stockholmsområdet för att hantera, leverera och installera IT-utrustning. Du arbetar även med felavhjälpning på plats. Skulle exempelvis en dator, kringutrustning, nätverkskomponent, hårdvara eller mjukvara inte fungerar som förväntat åker du ut till kund och ger support. Du kommer även vissa dagar att befinna dig på Ateas kontor i Kista. Du arbetar dagligen i Ateas eller kundernas ärendehanteringssystem där alla ärenden som hanteras ska avrapporteras.


Kvalifikationer
• Avslutad gymnasieutbildning, gärna med IT/teknikinriktning
• Tidigare arbetslivserfarenhet av att arbeta på en supportavdelning/kundservice och med on-site support
• Mjukvaruerfarenhet inom Windows 7-10
• God förmåga att kommunicera, muntligt och skriftligt, på svenska och engelska
• Körkort B och tillgång till egen bil

Vi tror att du som söker denna tjänst trivs i en roll där du får ta ansvar för din egen utveckling och driver ditt arbete framåt. Med en positiv attityd antar du och löser de problem samt utmaningar du stöter på. Vidare är du mån om att ge förstklassig service och att alltid sätta användaren i fokus. Vi ser att du på ett prestigelöst sätt dig tar dig an ditt arbete. Stor vikt kommer att läggas vid din personliga lämplighet.

Övrig information:

• Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, men det är uttalat att Atea har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Atea en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Start: Januari, 2020
Plats: Kista
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du problem med att skicka in din ansökan eller frågor kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller ringa vår växel 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval, och tjänsten kan komma att tillsättas tidigare än sista ansökningsdatum. Välkommen med din ansökan!

Sökord: IT, support, teknisk support, tekniker, drifttekniker, teknik, datorer, installationer, onsite, servicedesk, helpdesk, drift, Stockholm, heltid

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-01-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Jobbnummer
5012644

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: