Onsite-support till 24 Solutions
Hero AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Hero AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Vill du vara med och utvecklas med ett växande bolag?
Publiceringsdatum2010-10-08Företaget24 Solutions erbjuder kundanpassande systemlösningar inom hosting som präglas av hög tillgänglighet och säkerhet med datalagringsmöjligheter. Bolaget har haft en stadig organisk tillväxt sedan starten 2001 och har idag globala kunder som Nokia och OMX/Nasdaq. Idag är bolaget verksamt inom fyra kompletterande affärsområden: Systemintegration, Konsultation, Utbildning och Development. 24 Solutions erbjuder allt från mindre driftlösningar till komplett outsourcing av IT-miljöer som kan innehålla upp till hundratalas serverar och tusentals klienter.
Om jobbet
Du kommer att tillhöra supportavdelningen som är en stödfunktion för kunderna. Supporttjänsten ger användaren direkt hjälp av en kompetent tekniker vilket är nyckeln till en lyckad klientdrift. Du kommer att vara ute hos kunder från mån-ons och arbeta med onstite-support. Resten av veckan tillbringar du på kontoret där du arbetar med administrationen kring ärendena och tar hand om ärenden från kontoret. Supporten är i Windowsmiljö och kommer att består av klientsupport, printrar, AD, mfl. Du kommer att åka bil till kunderna och det förekommer övernattningar.
Möjligheter
Bolaget består av kompetenta personer med lång erfarenhet. Du kommer att få en tydlig karriärplan med tydliga mål. Du kommer även att få en bra introduktion och utbildning för att lära dig bolaget och alla system. I framtiden har du chansen att utveckla dig till mera seniora tjänster.
KvalifikationerVi ser gärna sökande med en teknisk utbildning som t.ex. KY inom detta område. Du kan vara nyexaminerad med goda kunskaper i Windowsmiljön. Du ska ha kunskaper i Active Directory, antigen från skola, praktik eller arbete. Har du erfarenhet från en supportroll är det meriterande.
Personliga krav
Vi söker kommunikativa personer med hög driv och servicekänsla. Du är nyfiken och vill lära dig mera. Goda kunskaper i svenska och engelska är ett krav då tjänsten innehåller mycket kommunikation på båda språken. Du ska vara resbenägen och B-körkort är ett krav.
Arbetstider, omfattning och tillträde
Arbetet är på heltid under kontorstider med möjlighet till flextid. Start är så snart som möjligt beroende på din tillgänglighet. Detta är en direktrekrytering där du kommer att anställas direkt av vår kund.
Sök jobbet
Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan.
http://www.hero.se/registrera.php?mtrpage=assignment&mtrid=48Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig på telefon 0720-150593
OBS! På grund av intervjuer och möten kan det vara svårt att nå oss. Maila då dina frågor till
rekrytering@hero.se , eller prova och ring oss igen.
Hero är ett bolag specialiserat på personaluthyrning och rekrytering inom kompetensområdena IT/Data, Ekonomi och Kontor/Kundservice. Du kan få arbete i olika omfattningar. Allt från extrajobb och deltid till heltid och direktrekryteringar till företag.
KörkortskravB
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2010-11-07
Ansökan sker via företagets webbplats.
Ange följande referens när du ansöker: Onsite
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
FöretagHERO AB
AdressHERO AB
BJÖRNNÄSVÄGEN 21
11419 STOCKHOLM
KontorsadressBJÖRNNÄSVÄGEN 21
STOCKHOLM
KontaktuppgifterTelefonnummer: 0720-150593
Jobbnummer 750369
Observera att sista ansökningsdag har passerat.