Onsite support till stort IT företag i Stockholm
Experis / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Experis i Stockholm,
Solna,
Huddinge,
Järfälla,
Täby eller i
hela Sverige Vill du arbeta som Onsite support på ett stort internationellt IT företag?
Då har vi på Experis IT din nästa utmaning. Du kommer i tjänsten arbeta med installation, reparation och uppdatering av hårdvara och mjukvara.
Vi anställer till tjänsten omgående så kom med din ansökan redan idag!
Experis värdesätter Learnability!
Learnability, ett begrepp som beskriver en människas lust och förmåga att snabbt växa och utveckla sina kunskaper och färdigheter. Med koll på just din Learnability kan du påverka din anställningsbarhet under hela ditt arbetsliv.
Klicka på länken för att testa din Learnability
https://www.learnabilityquotient.com/en/assessment Dina arbetsuppgifter som onsite support
* Utföra onsite support till kunder vilket inkluderar installation, service och reparation.
* Arbetar med problemlösning kring hårdvara och mjukvara.
* Ansvara för felsökning samt bästa åtgärd av fel.
* Utföra installationer av datorer och programvara, göra felsökning, underhåll och service samt teknisk support av hårdvara och programvara.
* Hjälpa till och vägleda mer oerfaren personal.
Din bakgrund för arbete som onsite support
* Utbildning inom IT, vi ser gärna att du har KY-utbildning eller annan praktisk utbildning
* Stort tekniskt intresse, gärna med något års erfarenhet av liknande roll
* Serviceinriktad och social - du gillar att jobba med människor
* Problemlösande och ihärdig - du ger dig inte utan hitta och lösa felet!
* Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift
Vad kan Experis IT kan erbjuda dig
På Experis arbetar vi tillsammans med din karriärplan, så att både du och din konsultchef har koll på just dina mål och vilka kompetenser du vill utveckla.
På Experis IT är vi stolta över våra konsulter, och tillsammans hittar vi rätt utmaningar och uppdrag för dig. Experis är ett värderingsstyrt företag med våra konsulters karriär-mål i fokus, och med ett långsiktigt engagemang för att skapa en balans mellan arbetsliv och privatliv.
Experis IT stödjer dig i din karriärutveckling och bidrar med både studiematerial och kostnaden för certifiering.
Vi erbjuder dig:
* Fast lön
* Lön även när du är utan uppdrag
* Trygga kollektivavtal
* Semesterersättning
* Pensionsavsättning
* Försäkring
Hur du ansöker till oss!
Vi rekryterar omgående till tjänsten så kom med din ansökan redan idag! Använd gärna ditt resultat från ditt Learnability-test i ditt personliga brev som du skickar med din ansökan.
Har du frågor om uppdraget eller om rollen som konsult, är du välkommen att mejla My Ambrén på
Vi tar inte emot ansökningar via mejl!
____________________________________________________________________________________________________________________________________
onsite support, onsite, support tekniker, supporttekniker, helpdesk, it support, technical support, desktop support, support engineer, system administrator, service desk, helpdesktekniker
Varaktighet, arbetstid
Heltid Contract
Publiceringsdatum2017-10-02ErsättningEj angivet
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-10-23
Ange följande referens när du ansöker: 31462
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMy Ambrén
My.Ambren@se.experis.comFöretagExperis
AdressExperis
11121
11121 0180
KontorsadressKlarabergsgatan 29
Jobbnummer 3726740
Observera att sista ansökningsdag har passerat.