Online Merchandiser
Clas Ohlson AB / Supportteknikerjobb / Leksand
2014-10-22
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Online Merchandiser" (publicerad 2017-11-28) ⬅️
Visa alla supportteknikerjobb i Leksand,
Gagnef,
Rättvik,
Borlänge,
Falun eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Clas Ohlson AB i Leksand,
Borlänge,
Falun,
Ludvika,
Gävle eller i
hela Sverige Vill du vara med på vår resa?
Clas Ohlson är ett starkt växande företag med visionen att bli en internationell detaljhandelskedja. Affärsidén är att lösa våra kunders praktiska problem i vardagen genom att erbjuda kundservice utöver det vanliga, samt ett brett och prisvärt sortiment inom el, bygg, multimedia, hem och fritid. Vårt uppdrag är tydligt; vi vill bidra till en inspirerande shoppingupplevelse genom att hela tiden försöka överträffa våra kunders förväntningar. Vi erbjuder en rolig och utvecklande arbetsplats med varierande arbetsuppgifter, utbildningar och konkurrenskraftiga löner. Allting vi gör, bottnar i Clas Ohlson-andan där vi värdesätter handelsmannaskap, engagemang, nytänkande, värme och handlingskraft.
Till vår CRM-avdelning söker vi nu en självgående och noggrann online merchandiser.
Antar du utmaningen?
Arbetet innebär att stötta våra lokala marknader (Sverige, Norge, Finland, England) med publicering och uppdateringar av våra webbsidor.
Arbetsuppgifterna innefattar även skapande av e-postutskick, material i Photoshop samt att kontinuerligt arbeta med att förbättra vår totala kundupplevelse.
Är du personen vi söker?
Vi söker dig som har mycket god datavana och arbetserfarenhet av Photoshop, CMS-verktyg, e-postmarknadsföringsverktyg och HTML/CSS. Det är meriterande om du även har utvecklingskunskaper samt kunskaper i webbanalysverktyg, som t.ex. Google Analytics.
Du är passionerad i ditt jobb och beredd att kavla upp ärmarna och sätta dig in i nya arbetsuppgifter och system. Det är viktigt att du fullföljer åtaganden och är en lagspelare som förstår betydelsen av samarbete och öppen kommunikation.
Denna tjänst innebär nära samarbete med personal på alla Clas Ohlsons markander, därför är det viktigt att du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och i skrift. Kan du dessutom tyska eller finska ser vi detta som meriterande.
Rekryteringsinformation
Har du några frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Head of CRM & Loyalty, Sebastian Marmolin på telefon 076-721 75 02 eller via email
sebastian.marmolin@clasohlson.seVi vill ha din ansökan, komplett med CV och ett personligt brev, där du beskriver varför just du passar för jobbet, senast den 2 november 2014. Obs, vi tar endast emot ansökningar som registrerats via vår hemsida.
Välkommen med din ansökan!
Publiceringsdatum2014-10-22Arbetstider och omfattningHeltid/ Ej specificerat
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-11-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAnna Västå, Rekryterare 0046 247-446 73
anna.vasta@clasohlson.seFöretagClas Ohlson AB
AdressClas Ohlson AB
Clas Ohlson AB 79385 Insjön
79385 Insjön
KontorsadressClas Ohlson AB 79385 Insjön
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2041164
Observera att sista ansökningsdag har passerat.