Onemed söker en distriktsansvarig
Adecco Sweden AB / Säljarjobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Linköping,
Mjölby,
Åtvidaberg,
Finspång,
Motala eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Linköping,
Mjölby,
Åtvidaberg,
Finspång,
Motala eller i
hela Sverige Brinner du för att skapa långsiktiga kundrelationer och att arbeta med kvalitativ försäljning?
Vill du ha ett intressant och utmanande arbete i ett internationellt företag inom hälso- och sjukvårdsbranschen som betonar kvalitet och utveckling? Hos OneMed får du möjligheten att utveckla din kunskap och erfarenhet med ett utmanande arbete inom avancerad konceptförsäljning.
Publiceringsdatum2018-08-13Om tjänstenSom Distriktsansvarig hos OneMed kommer du med ditt proaktiva och positiva arbetssätt att ansvara för att bygga och utveckla befintliga såväl som nya kundrelationer. Dina kunder är bl.a. beställare, upphandlingschefer, upphandlare, MAS:ar, verksamhetschefer, inköpare, inköpschefer inom kommunal-, privat-, och statlig verksamhet. Med din höga närvaro ute hos kunderna kommer du självständigt driva försäljningsprocessen från ax till limpa, du har ansvar för ditt distrikts totala budget och försäljningsmål. Du arbetar nära våra kunder i en rådgivande och utbildande roll. Som Distriktsansvarig på OneMed kan det förekomma oregelbundna arbetstider, resor och övernattningar. En del av arbetet kan ske på kvällstid i form av referensgruppsmöten, konferenser, kursaktiviteter och mässor.
Kontorsplats erbjuds i Mörby alternativt hemmakontor.
Om dig
Vi söker en resultatinriktad och ambitiös person som är självgående och driven. Du motiveras av att göra affärer, bygga relationer med kunder och arbetar hårt för att lyckas att nå uppsatta mål. Vi ser gärna att du har en eftergymnasial utbildning, samt erfarenhet att arbeta med kvalificerad försäljning mot hälso- och sjukvårdsbranschen. Du kommunicerar obehindrat på svenska och engelska språket, både i tal och skrift. Vidare har du goda kunskaper i Officepaketet, framförallt Excel. Körkort är ett krav för tjänsten.
Som person är du social och nätverkande. Det är naturligt för dig att bygga goda och långsiktiga relationer och du trivs med att arbeta mot många kontaktytor. Du är skicklig på att planera och strukturera ditt arbete, samtidigt som du är flexibel. Du har ett prestigelöst förhållningssätt och resultatfokus, med genuint intresse för affären.
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
OneMed är en ledande distributör av förbrukningsmateriel och vårdrelaterade tjänster till hälso- och sjukvården i Europa. Vi finns i tolv länder, har drygt 800 medarbetare och omsätter cirka 4 miljarder kronor. OneMed är en samarbetspartner som möjliggör bättre liv för patienter, underlättar vardagen för sjukvårdens medarbetare och bidrar till lägre vårdkostnader. Vi strävar efter att minska miljöpåverkan och att tillsammans med våra leverantörer förbättra arbetsvillkoren genom hela värdekedjan.
Vi erbjuder dig
Vill du att ditt arbete ska räknas så har du kommit rätt. Vi på OneMed utmärker oss genom att vara dedikerade och ha en gemensam målsättning och alltid leverera utmärkta produkter, tjänster och att tillhandahålla hög service. Vi arbetar både med våra egna produkter, evercare®, SELEFA® och BATIST® samt med marknadens bästa och innovativa leverantörer. Du kommer att erbjudas möjlighet att utveckla din kunskap och erfarenhet med ett utmanande arbete inom avancerad konceptförsäljning. Du rapporterar till försäljningschefen för Kommun-Privat i Sverige.
Om ansökan
Rekryteringsarbetet påbörjas i augusti och sista ansökning är 27:e augusti. Vänligen bifoga CV och personligt brev och sök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".
Första steget i vår rekryteringsprocess är ett personlighetstest (MAP) och ett kapacitetstest (Matrigma) som skickas till din mail efter att rekryteringskonsulten har granskat din ansökan. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.
Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryteringskonsult för en personlig intervju.
Ifall du är aktuell för tjänsten efter intervju med oss på Adecco kommer du att få träffa vår kund för en slutgiltig intervju.
Kontaktuppgifter
Urvalsarbetet påbörjas i augusti och ansvarig rekryteringskonsult Sabina Sjögren,
sabina.sjogren@adecco.se finns tillgänglig från mitten av augusti för att svara på frågor kring tjänsten och om rekryteringsprocessen.
Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningFast lön + provision
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-08-27
Ange följande referens när du ansöker: ref-26900
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSabina Sjögren
sabina.sjogren@adecco.se 08-587 512 77
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Svetsarvägen 8
17141 SOLNA
KontorsadressSvetsarvägen 8
Jobbnummer 4286526
Observera att sista ansökningsdag har passerat.