Omvårdnadspersonal
Curanda Vård Assistans AB / Undersköterskejobb / Nacka
2020-06-16
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Omvårdnadspersonal " (publicerad 2020-10-21) ⬅️
Visa alla undersköterskejobb i Nacka,
Kristinehamn,
Karlskoga,
Storfors,
Lekeberg eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Curanda Vård Assistans AB i Nacka,
Värmdö eller i
hela Sverige # jobbjustnu#
Vi är ett hemtjänstbolag som funnits i Nacka i 23 år. Vi har både hemtjänst, Boendestöd och ledsagning.
Vi söker dig som är oslagbar när det gäller kundbemötande och flexibilitet. Vi erbjuder dig ett arbete där du känner att du gör skillnad. Arbetet är väldigt fritt och du bör kunna arbeta självständigt.
Vi har krav på att du kan svenska i tal och skrift. Är en trygg och stabil person med självinsikt och kan arbeta professionellt. Lugn, uppmärksam och tillmötesgående samt ha viljan att arbeta med att hjälpa andra. Vi har kunden i fokus och du bör kunna arbeta utifrån förhållandet som är anpassad till situationen just då. Du bör vara väldigt flexibel och kan snabbt ändra synsätt och förhållningssätt beroende på omständigheterna, samt kunna sätta sig in i annans perspektiv utan att ta över individens känslor.
Vi har ett stort krav på att du ska kunna samarbeta med alla, både med våra hjälpbehövande och arbetskamrater, vara lyhörd, en bra lyssnare och kunna kommunicera och lösa konflikter på ett konstruktivt sätt.
Vi söker personal som kan arbeta under sommaren, arbeta vissa kvällar i veckan samt var annan helg,
Dag pass
Finns även möjlighet till fastanställning efter 6 månader.
Publiceringsdatum2020-06-16Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-06-30
AdressCuranda Vård Assistans AB
Källängsvägen 4
13236 Saltsjö-Boo
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Curanda Vård Assistans AB (org.nr 556599-3457)
Källängsvägen 4 (
visa karta)
132 36 SALTSJÖ-BOO
Körkort För detta jobb krävs körkort.
Ansökan E-post:
curanda@telia.com Jobbnummer 5265837
Observera att sista ansökningsdag har passerat.