Områdeschef fönsterputsning

Hemfrid i Sverige AB / Logistikjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla logistikjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hemfrid i Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Hemfrid är Sveriges största leverantör av hushållsnära tjänster. Vi erbjuder städning, barnpassning och många andra tjänster som underlättar vardagen för våra kunder. Vi arbetar utifrån våra kärnvärden Professionella, Pålitliga, Pigga och Personliga. Hemfrid har drygt 1 400 medarbetare från hela världen. Huvudkontoret ligger i Stockholm med regionkontor i Göteborg, Malmö, Västerås och Uppsala.

Vill du arbeta på ett intressant företag i stark tillväxt och utveckling?

Vill du hjälpa oss att växa ytterligare? Hemfrids tjänster är starkt efterfrågade och nu behöver vi anställa en till områdeschef inom vårt serviceområde fönsterputs på Hemfrid i Stockholm. Placeringen är på vårt kontor på Södermalm.

Hemfrid söker en engagerad och driven områdeschef inom fönsterputs som vill medverka till att skapa fortsatt tillväxt i Stockholm.  Du kommer vara med och bygga upp ett nytt område där rekrytering, bemanning och tillväxt kommer vara i fokus. Vi söker dig som drivs av att leda och utveckla dina medarbetare för att nå högt uppsatta mål samt tycker om att jobba kund- och serviceorienterat.

Tjänstebeskrivning

Som områdeschef Fönsterputs på Hemfrid har du i samarbete med din teamledare helhetsansvaret för den dagliga driften i ett av våra områden i regionen där följande ansvarsområden ingår:

• kundansvar för bokning och leverans, kundvård, kvalitetssäkring, hantering av skador och reklamationer etc.

• schemaläggning, planering och organisering av våra fönsterputsuppdrag

• resultatansvar för det geografiska området

• personalledning av ca 40-50 medarbetare

• rekrytering och utbildning av ny personal

• deltagande i utvecklingsprojekt i regionen

Publiceringsdatum
2013-11-25

Kvalifikationer
Då arbetet till största del innebär kundkontakter samt planering och organisering av den dagliga driften vill vi att du har erfarenhet av:

•  planering och schemaläggning av personal

• erfarenhet av personalledning inom service-/tjänstebranschen är starkt meriterande. 

•  kundkontakter och kundvårdsarbete samt merförsäljning   

•  rekrytering                                                                                  

Vi ser att du har goda kunskaper i Office-paketet och vana av att jobba i andra administrativa system.

Dina personliga egenskaper
Vi söker dig som vill vara med och bygga upp ett nytt område, ger energi till din omgivning, triggas av att förbättra avkastningen ditt område, tycker om att arbeta kund- och lösningsorienterat, är flexibel samt har en förmåga att skapa en positiv vi-anda. Som person är du:

• strukturerad och en god organisatör som ser snabba förändringar som en utmaning

• engagerad, inspirerande och tydlig som ledare

• serviceinriktad, trygg och trovärdig med god förmåga att hantera kunder och personal

• prestigelös, självgående och samarbetsorienterad

 Vi erbjuder dig ett ansvarsfullt och självständigt arbete på ett företag i stark tillväxt. Tjänsten är en tillsvidare anställning som inleds med sex månaders provanställning.

Gå gärna in på vår hemsida www.hemfrid.se och läs mer om företaget och vår verksamhet. Urval till intervjuer kommer att ske löpande. Välkommen med din ansökan.

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-12-22
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Företag
Hemfrid i Sverige AB

Adress
Hemfrid i Sverige AB
Rosenlundsgatan 13
11853 Stockholm

Jobbnummer
1711679

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hemfrid i Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hemfrid i Sverige AB: