Områdeschef barnpassning/vardagsomsorg

Hemfrid i Sverige AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hemfrid i Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Är du en affärsmässig person som är duktig på att bygga relationer med både kunder och personal? Har du erfarenhet inom bemanning och tycker om att arbeta i ett högt tempo? Här har du chansen att driva ett eget affärsområde i det större bolaget! Låter det som en spännande utmaning? Då är det kanske dig vi söker till rollen som kundansvarig för affärsområdet barnpassning!

Publiceringsdatum
2019-02-25

Arbetsuppgifter
Nu söker vi en Områdeschef till vårt affärsområde Familjeservice där Barnpassning samt Vardagsomsorg ingår. Vår barnpassningstjänst är mer etablerad tjänst medans vår Vardagsomsorg är en relativt ny satsning på Hemfrid. Du kommer att arbeta operativt med hela processen, det vill säga från att ta emot det första kundsamtalet, identifiera kundens behov av barnpassning/vardagsomsorg, till att hitta det perfekta upplägget med matchning och tillsättning av passande kandidat. Du kommer att ha ansvar för vår personal inom området och se till att de har de bästa förutsättningarna att göra ett bra jobb. Du har resultat- och budgetansvar för området samt rapporterar till Regionchef.

Du kommer till exempel att:

• Utifrån kundens behov bemanna uppdrag med matchande kandidat
• Ha löpande kundkontakt, ta emot förfrågningar och synpunkter samt aktivt arbeta med försäljning i din kontakt med intressenter
• Ha löpande kontakt med personalgruppen (ca. 60 timmisar som barnpassare och ca. 5 inom vardagsomsorgen)
• Administrera avtal, fakturaunderlag och liknande samt planera budget för att driva ditt område framåt - bl.a. genom att delta på barnpassningsevent
• Arbeta med affärsutveckling inom både vår barnpassning samt vardagsomsorg
• Rekrytering av barnpassare (rekryteringsavdelningen sköter urval och första intervjuer)

Vi letar efter dig som

Vi söker dig som känner lika stort engagemang för att dina kunder ska bli nöjda som att ditt team ska vara motiverat. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och söker dig som är lösningsfokuserad och ihärdig, stresstålig samt strukturerad. Utöver detta ser vi gärna att du har:

• Minst 2 års erfarenhet inom service-/tjänstesektorn
• Har erfarenhet från bemanning och/eller rekrytering
• Vill jobba på ett företag under tillväxt där det händer saker hela tiden
• Har hög integritet, är flexibel, positiv och en "doer"
• Meriterande om du besitter en eftergymnasial utbildning inom personalvetenskap, management, beteendevetenskap eller motsvarande

Vi erbjuder

• Självständigt och utvecklande arbete med stort ansvar
• Personlig utveckling i service och ledarskap
• En organsation med stor trovärdighet på marknaden
• Att vara med på Hemfrids tillväxtresa att ta tjänster i hemmet till nästa nivå
• Självfallet har vi också kollektivavtal, friskvårdsbidrag, personalrabatter, sociala aktiviteter och tillämpar individuell lönesättning

Övrig information

Tjänsten är på heltid 100 % och arbetstiden är förlagd måndag-fredag 08-17. Vi sitter i härliga lokaler på Rosenlundsgatan 13 vid Mariatorget.

Så ansöker du
Har du kommit såhär långt? Då låter kanske ovan beskrivning som något för dig! Har du frågor kring tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Jessica Magnusson: jessica.magnusson@hemfrid.se.

Välkommen till Hemfrid!

Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat

Ersättning
Enligt avtal

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-03-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Hemfrid i Sverige AB

Adress
Hemfrid i Sverige AB
Rosenlundsgatan 13
11853 Stockholm

Kontorsadress
Rosenlundsgatan 13

Jobbnummer
4633755

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hemfrid i Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hemfrid i Sverige AB: