Områdeschef

Hemfrid i Sverige AB / Säljarjobb / Stockholm
2019-01-22
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Områdeschef" (publicerad 2019-05-17) ⬅️


Visa alla säljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hemfrid i Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Hemfrid är Sveriges största (och första) företag inom hemstädning. Vi hjälper våra kunder med tjänster i hemmet som städning, barnpassning, flytt och mycket annat så att kunderna kan få lite mer flow i vardagen. Du vet, den där härliga känslan när allt flyter på och ingenting hakar upp sig.

Publiceringsdatum
2019-01-22

Arbetsuppgifter
Som områdeschef har du en avgörande roll för att leverera en riktigt bra tjänsteupplevelse för våra kunder. I arbetsuppgifterna ingår att koordinera bokningar från kunder, svara på deras frågor via mail och telefon, aktivt arbeta mot företagets mål och KPI:er, merförsäljning samt coacha och leda ditt team med en eller två bemanningschefer. De bemanningschefer du är chef för är i sin tur ansvarig chef över våra Hemfridare (städare), ca 40 st/bemanningschef. Det är våra bemanningschefer som följer upp våra Hemfridare och leder den dagliga schemaplaneringen på lång och kort sikt. Du rapporterar till närmaste regionschef i Stockholm.

På Hemfrid drivs vi av goda kundupplevelser, och ser därför att du är en organiserad lagspelare som är genuint intresserad av service. Med en positiv attityd jobbar du mot gemensamma mål och att alla ska lyckas. Varje dag löser ditt team spännande utmaningar, ibland enkla, ibland lite mer komplicerade. Alltid med målet att skapa en personlig och riktigt bra tjänsteupplevelse till de kunder du är ansvarig för i ditt geografiska område.

Tjänsten är på heltid måndag-fredag och arbetstiden är förlagd mellan kl. 08.00 - 17.00.

Vi letar efter dig som

• Gillar att jobba med service
• Är förbättrings- och resultatdriven
• Har minst ett års erfarenhet från en ledande befattning
• Mycket god erfarenhet av försäljning och service
• Haft kundansvar, gärna inom en personalintensiv bransch
• Vill jobba på ett företag under tillväxt, där det händer saker hela tiden
• Har hög integritet, är flexibel, positiv och en "doer"
• Meriterande om du besitter en eftergymnasial utbildning inom ekonomi, management eller liknande.

Vi erbjuder

• Självständigt och utvecklande arbete med stort ansvar
• Personlig utveckling i service och ledarskap
• En mångkulturell organsation med stor trovärdighet på marknaden
• Att vara med på Hemfrids tillväxtresa att ta tjänster i hemmet till nästa nivå
• Självfallet har vi också kollektivavtal, friskvårdsbidrag, personalrabatter, sociala aktiviteter och tillämpar individuell lönesättning

Så ansöker du
Vill du bli en del i vårt team? Ansök redan idag, rekrytering sker löpande. I din ansökan ber vi dig inkludera CV samt personligt brev. Vi tar inte emot ansök via mail utan ber dig skicka in via vårt ansökningsformulär. Vid frågor om tjänsten eller processen kontakta Jessica Magnusson, Rekryteringsansvarig: Jessica.magnusson@hemfrid.se / 08-409 126 50.

Välkommen till Hemfrid!

Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat

Ersättning
Enligt avtal

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-02-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Hemfrid i Sverige AB

Adress
Hemfrid i Sverige AB
Rosenlundsgatan 13
11853 Stockholm

Kontorsadress
Rosenlundsgatan 13

Jobbnummer
4568946

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hemfrid i Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hemfrid i Sverige AB: