Ombyggnadssamordnare till Norrköping
Rikshem AB / Övriga jobb / Norrköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla övriga jobb i Norrköping,
Söderköping,
Finspång,
Linköping,
Katrineholm eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Rikshem AB i Norrköping,
Nyköping,
Södertälje,
Västerås,
Stockholm eller i
hela Sverige Rikshem ägs av Fjärde AP-fonden och AMF och är ett av Sveriges största och mest expansiva privata fastighetsbolag. Vi erbjuder bostäder och samhällsfastigheter på utvalda orter från norra till södra Sverige. På Rikshem arbetar vi utifrån värdeorden pålitlighet, utveckling och långsiktighet. Som arbetsgivare kännetecknas vi av en dynamisk miljö och korta beslutsvägar. Hos oss finns stora möjligheter till personlig utveckling för dig som har drivkraft och engagemang. Läs mer på Rikshem.se
Rikshem har på kort tid vuxit till att bli ett av Sveriges största privata fastighetsbolag. Med många pågående och kommande projekt behöver vi nu utöka vår projektavdelning i Region Södra Sverige, och söker därför en ombyggnadssamordnare med placering i Norrköping. Vi befinner oss i en stark tillväxtfas och tar nu nästa steg i vår utveckling med fokus på ökad hållbarhet, digitalisering och långsiktig kundnöjdhet. Vi erbjuder nu möjligheten att vara med och växa på ett av Sveriges mest spännande och expansiva fastighetsbolag.
Din roll
Som ombyggnadssamordnare koordinerar du hyresgästernas val och behov under ombyggnad och renoveringar. Du är hyresgästernas huvudsakliga kontaktperson och arbetet innebär en tät kontakt med hyresgäster. I rollen ingår även vissa uppgifter relaterade till vår projektverksamhet, där du är ett administrativt stöd till projektledare. Därmed finns möjligheten att lära dig mer om vår projektverksamhet relaterad till nybyggnation, om-/tillbyggnad och renoveringar. Rollen är en brygga mellan projektavdelning och förvaltning, och har ett tätt samarbete med båda funktionerna.
Resor kan förekomma.
Vem är du?
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av administration och kundbemötande. Då tjänsten ställer höga krav på snabb service, och en hög tillgänglighet gentemot externa kunder - behöver du intresse och förståelse för kundens behov och ett utpräglat sinne för service och affärsmannaskap. Du drivs av att arbeta med projekt och mot tydliga mål. I rollen krävs goda kunskaper i Officepaketet samt B-körkort. Det är meriterande om du har en utbildning inom bygg- och fastighet.
De egenskaper vi söker hos en medarbetare på Rikshem är ett högt eget driv och engagemang, samt förmåga att arbeta likväl självständigt som i grupp. För att trivas i rollen bör du föredra att ha en koordinerande roll med breda kontaktytor. Rikshem arbetar för att vara en inkluderande organisation och söker därför dig som kan bidra med nya perspektiv, värdesätter olikheter och förstår hur dessa påverkar dig själv och andra.
Du välkomnas till vårt kontor i Norrköping och rapporterar till gruppchef, projektutveckling för Södra Sverige.
Varför Rikshem?
På Rikshem arbetar vi utifrån värdeorden pålitlighet, utveckling och långsiktighet. Hos oss finns stora möjligheter till personlig utveckling för dig som har drivkraft och engagemang. Detta bidrar till att vi i undersökningar röstas fram till en av de mest attraktiva arbetsgivarna i fastighetsbranschen.
Vill du vara med på en spännande resa tillsammans med oss?
Ansök senast den 2017-11-06 i Rikshems rekryteringsverktyg på
www.rikshem.se/jobbahososs. I din ansökan ber vi dig inkludera CV samt personligt brev. Har du frågor om tjänsten vänligen kontakta Rikard Aläng,
rikard.alang@rikshem.se. Urval sker löpande.
Varaktighet, arbetstid
• -
Publiceringsdatum2017-10-13ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-11-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagRikshem AB
AdressRikshem AB
Vasagatan 52
11120 Stockholm
KontorsadressVasagatan 52
Jobbnummer 3748517
Observera att sista ansökningsdag har passerat.