Ombudssupport
A-Lotterierna AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos A-Lotterierna AB i Stockholm Vi säljer drömmar ? Vill Du bli en av oss?
Serviceinriktad och kommunikativ medarbetare till Ombudssupport
A-lotterierna är ett spel- och lotteriföretag i stark tillväxt som bland annat driver skraplotterna Femman och Glädjelotten samt prenumerationslotterierna Kombilotteriet, Drömresan och Motorlotteriet. Med våra över 50 år i branschen har vi både den erfarenhet och den kompetens som behövs för att ta oss an nya utmaningar. Kontoret är centralt beläget på Luntmakargatan och vi är idag 34 medarbetare. Alla våra medarbetare har ett stort engagemang för våra produkter och deltar regelbundet i olika interna workshops. Vi tycker det är viktigt med mångfald och har tillsammans tagit fram vår värdegrund som bygger på värdeorden: professionella, engagerade och nytänkande. Företaget är inne i ett spännande skede där vi har ett starkt fokus på affärsutveckling.
Ditt jobb:
• Informera och stötta våra kedjeombud och fristående ombud.
• Ansvara för orderhantering via telefon, mail och fax.
• Ansvara för redovisningar avseende, lottreturer och hantering av vinstlotter.
• Formulera säljbrev till våra ombud.
• Se till att våra butiksåterförsäljare alltid har lotter och skyltmaterial i sina butiker.
• Vara delaktig i framtagande av SP-material, anordnande av säljtävlingar och andra säljfrämjande åtgärder.
• Följa upp försäljningen och föra statistik över ombud och aktiviteter.
• Tillsammans med dina kollegor på affärsområdet ombud hålla en hög servicegrad gentemot kunder och återförsäljare.
Du:
• tycker om administration
• är en van Officeanvändare
• är duktig på att uttrycka dig i tal och skrift på svenska
• har en gymnasieutbildning
• tycker om att använda telefonen som verktyg
• tycker om försäljning och kundkontakt
Dina personliga egenskaper:
• Noggrann
• Stresstålig
• Självgående
• Problemlösande
• Serviceminded
• Prestigelös
Du har minst 3-5 års arbetslivserfarenhet av:
• Administration, kundservice, ordermottagning och liknande.
• Säljerfarenhet och enklare bokföring är meriterande
Tjänsten är en tillsvidareanställning, heltid, tillträde snarast, vi tillämpar sex månaders provanställning. Våra kvinnliga medarbetare är i majoritet och de flesta av oss är födda i Sverige. Vi är övertygade om att den kompetens vi söker också finns bland andra grupper. Vi tror att mångfald berikar vår affärsverksamhet på ett positivt sätt.
Välkommen till en trygg och trevlig arbetsplats där vi uppmuntrar engagemang och nytänkande! Hos oss gör din insats skillnad. Vi är ett litet företag där alla har insyn i vad som är på gång och är delaktiga i företagets produktutveckling.
Information
Tycker du att detta låter spännande och vill veta mer ring vår affärsområdeschef ombud, Petri Keränen 0737- 23 38 38 eller personalchef Karin Floser 070-200 96 99. Se även
www.alotterierna.se.Publiceringsdatum2011-09-22Så ansöker duVi behandlar ansökningar löpande och du är välkommen med ditt personliga brev och CV snarast till Personalchef
karin.floser@alotterierna.se . Berätta gärna varför du är intresserad av tjänsten och av oss.
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2011-10-06
Ansökan kan skickas till e-postadress:
karin.floser@alotterierna.seFöretagA-LOTTERIERNA AB
AdressA-LOTTERIERNA AB
Luntmakargatan 46
11394 Stockholm
KontorsadressLuntmakargatan 46
Stockholm
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-4535400
Jobbnummer 1036588
Observera att sista ansökningsdag har passerat.