Olov Lindgren rekryterar Fastighetsvärd
Arena Personal Sverige AB / Fastighetsskötarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla fastighetsskötarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Arena Personal Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om tjänsten
För kunds räkning söker Arena Personal en fastighetsskötare till en stor privat hyresvärd. Du kommer att arbeta i ett team på tre personer i fastigheter belägna i nordvästra Stockholm. Det aktuella fastighetsbeståndet består av 151 lägenheter. Detta är ett uthyrningsuppdrag, vilket innebär att du kommer att bli anställd hos Arena Personal och jobba hos vår kund. Uppdraget beräknas starta i slutet på augusti och fortlöpa under 2-3 månader.
Arbetet innebär i huvudsak:
Upprätta och vidmakthålla löpande hyresgästkontakter.
Mottagning och hantering av felanmälan samt återrapportering till hyresgästerna.
Ansvara för att hålla rent och snyggt med kvalitét.
Trädgårdsarbete
En del trappstädning förekommer.
Som fastighetsvärd deltar du i ett team som arbetar tillsammans för hyresgästernas bästa, men också med eget ansvar för fastigheter som representant för hyresvärden. Du ansvarar för tillsyn, skötsel och felavhjälpande underhåll av tekniska installationer och viktiga funktioner inom fastigheterna samt enklare reparatione
Din profil
• Utbildning inom fastighetsteknik eller motsvarande arbetslivserfarenhet.
• Erfarenhet som fastighetsskötare, fastighetsvärd eller som hantverkare.
• Goda kunskaper i Office-paketet och vana att arbeta med dator/telefon som hjälpmedel.
• Du behärskar svenska språket i tal och skrift.
• B-körkort.
Du som söker ska vara praktiskt kunnig, ordningsam, kreativ och ha hög servicekänsla. Du är engagerad och har en vilja att arbeta med skiftande arbetsuppgifter med förmåga att göra rätt prioriteringar. Du ska vara utåtriktad, flexibel och ha god samarbetsförmåga och tycka om att vårda sociala kontakter med hyresgästerna.
Vi erbjuder
Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.
Om verksamheten
Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra Konsultchefer arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.
Ansökan
Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på "ansök här" eller "ansök via extern webbplats".
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på "Sök jobbet" och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillfälligt arbete, 11 dagar - 3 månader
Publiceringsdatum2018-07-17ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-08-31
Ange följande referens när du ansöker: 6069
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktLouisa Björklund
louisa.bjorklund@arenapersonal.com 0734205513
FöretagArena Personal Sverige AB
AdressArena Personal Sverige AB
Fleminggatan 7
10425 Stockholm
KontorsadressFleminggatan 7
Jobbnummer 4255376
Observera att sista ansökningsdag har passerat.