Olivia Hemtjänst Söker Administratör

Olivia hemtjänst AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Olivia hemtjänst AB i Stockholm, Solna, Danderyd, Sollentuna, Täby eller i hela Sverige

Olivia Hemtjänst AB är ett av bolagen i Oliviakoncernen. Vi växer kraftigt och idag är vi ca 700 medarbetare och bedriver hemtjänst med kundval i ett flertal kommuner i Stockholmsregionen. Olivia värnar om omsorg med hög kvalitet. Vår styrka ligger i vår humanistiska värdegrund som bygger på orden kunskap och känsla.

Olivia Hemtjänst AB har 9 lokala hemtjänstkontor. Östermalm är ett ett av 5 kontor i Stockholms stad. Varje kontor leds av en Enhetschef som med stor självständighet arbetar mot våra mål; nöjda kunder, nöjda medarbetare och en sund lönsamhet.

Olivia Hemtjänsts kontor på Östermalm söker en Administratör som i nära samarbete med övriga medarbetare ska bidra till att enheten utvecklas med fokus på nöjda kunder och uppdragsgivare.

Kontoret på Östermalm leds av en Enhetschef och en Biträdande Enhetschef i samarbete med en Planerare. Administratören kommer att  samarbeta  närmast med Biträdande Enhetschef.

I uppdraget som Administratör ingår bland annat följande arbetsuppgifter;

• Administrera Stockholms stads tidsregistreringssystem

• Kontroll av utförd hemtjänst och ta fram underlag för fakturering

• Administration av tjänstetelefoner

• Introducera ny personal i tidsregistreringssystem och telefoner

• Viss personaladministration bland annat kontroll av lönerapporter

• Vara en del i den administrativa delen av kundprocessen (från beställning till genomförande och avslut)

• Fakturering för utförda tilläggstjänster

• Ta emot och hantera inkommande telefonsamtal till kontoret

Vi önskar att Du som söker har/är;

• Erfarenhet av administration inom vård och omsorg

• Erfarenhet av arbete i ParaPly systemet är en merit men inget bestämt krav. Dock är vana från andra system inom vård och omsorg är en fördel

• God kunskap i Officepaketet (främst Word, PowerPoint, Excel och Outlook)

• Erfarenhet av någon form av tidsregistreringssystem är ett plus

• Förmåga att se möjligheter och vara aktiv i din egen och företagets utveckling

• Körkort

Som person är Du strukturerad, noggrann, kan ta egna initiativ, har lätt för att samarbete och gillar att arbeta i team. Då arbetet innebär kontakter utåt med våra kunder och andra intressenter så tar vi för givet att Du är en glad, öppen och utåtriktad person som möter andra människor med respekt. Du behärskar svenska i både tal och skrift.

Visstidsanställning med lön enligt överenskommelse. Trivs vi ömsesidigt med varandra kan fast anställning bli möjlig. Vi tar emot ansökningar löpande och önskar tillsätta denna position så snart som möjligt.

Vi ser fram emot Din ansökan!

Publiceringsdatum
2014-01-23

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-02-21
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Lena Einarsson 0852256552

Företag
Olivia Hemtjänst AB

Adress
Olivia Hemtjänst AB
Askrikegatan 3
11557 Stockholm

Jobbnummer
1757904

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Olivia hemtjänst AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Olivia hemtjänst AB: