O'Learys Umeå söker kundtjänstmedarbetare till Call Center!

O'learys Trademark AB / Kundservicejobb / Umeå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Umeå, Vännäs, Nordmaling, Vindeln, Robertsfors eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos O'learys Trademark AB i Umeå, Lycksele, Åre, Gävle, Sandviken eller i hela Sverige

Om rollen som Customer Service Agent (Kundtjänstmedarbetare)
I rollen som Customer Service Agent har du ansvaret för vår kundtjänst för våra åtta O'Learys restauranger - Umeå, Kalmar, Lund, Ystad, Linköping, Borlänge, Växjö & Mörby.

Detta innebär att du mottar och hanterar alla samtal, mail och meddelanden från nya och tidigare gäster i form av besvarande av frågor, bokningar av bord/aktiviteter/företagsevent/barnkalas och delegering av samtal till platscheferna på respektive enhet. Du kommer att arbeta i Hubspot CRM system, svara i telefon, lägga in bokningar i Caspeco bokningssystem och hantera meddelanden/recensioner i Google, Facebook och Tripadvisor.

Du kommer vara en del av ett härligt litet team där resultat och kvalitet sätts i främsta rummet. Du kommer att arbeta både ensam och med andra på kontoret, där vi värderar en trevlig arbetsmiljö högt och att samtliga i teamet bidrar till ett gott arbetsklimat!

Då vårt mål är att skapa en outstanding kundupplevelse är arbetet som Customer Service Agent otroligt viktigt och värdefullt för oss, då gästens första möte med våra restauranger sker här!

Plats: Call Center-kontoret på Skolgatan 64, O'Learys Umeå
Arbetstid: Varierande tider vardagar, kvällar & helger då vår telefon är öppen alla dagar från 10.00 - 21.00
Lön: Fast månadslön eller timlön beroende på anställningens omfattning
Anställning: 50-75%. Start omgående. Provanställning 6 månader med möjlighet till fast anställning efter provanställning

Vem du är

• En glad, social och ordentlig person som älskar kundservice och kundrelationer!

• Du har tidigare erfarenhet från kundservice och försäljning samt har erfarenhet av arbete i olika bokningssystem (ex Caspeco) och CRM system (ex Hubspot) eller liknande

• Meriterande är om du har arbetat i restaurang och tidigare hanterat bokningar inom restaurang och event

• Du är duktig på att uttrycka dig både i tal och skrift på både svenska och engelska

• Du är flexibel, tålmodig, snabbtänkt och lösningsfokuserad samt gör allt i din makt för att ge våra gäster en så bra upplevelse som möjligt

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-04-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
O'learys Trademark AB (org.nr 556658-2895), http://www.olearystrademark.com/

Arbetsplats
O'Learys

Jobbnummer
8216818

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från O'learys Trademark AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos O'learys Trademark AB: