Office-koordinator / Kontorsassistent / Office-manager

Bravura / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2017-06-02

Företaget
Företaget är ett svenskt finansföretag som arbetar mot finansiella institutioner världen över. De arbetar med webbaserade tjänster för att reducera och hantera finansiell risk i handel med OTC-derivat. Huvudkontoret är placerat i Stockholm där centrala funktioner, utvecklingsavdelningen och client management finns. Du kommer att arbeta på det centrala Stockholmskontoret där det arbetar cirka 160 personer. På kontoret är det en vänlig atmosfär och det råder en prestigelös företagskultur där man har roligt på jobbet.


Dina arbetsuppgifter
Som Office-koordinator har du ansvar för kontorets lokaler och att allt ser ut och fungerar som det ska. Arbetsuppgifterna kommer vara av väldigt olika karaktär, de kan bestå av att byta glödlampor, se till att elektroniken fungerar såväl som att stötta upp andra avdelningar med mötesbokningar och diverse administrativa uppgifter. Du kommer även vid behov sitta i receptionen samt ta emot varor och leveranser.
Uppdraget startar omgående och pågår till sista augusti, med möjlighet till förlängning.

Arbetstiderna är mån-tors 08.00-16.-30 och fredagar 08.00-16:00.


Kvalifikationer
• Tidigare erfarenhet av ett servicerelaterat yrke, förslagsvis som vaktmästare alternativt att du kommer från restaurangbranschen
• Van användare av Outlook och Officepaketet
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska

För att lyckas i rollen som Office-koordinator är du en riktig "doer" som tycker om att ta tag i saker och trivs i en vardag där den ena dagen inte är den andra lik. Vidare är du social som person och eftersom du kommer vara en stöttepelare gentemot dina kollegor har du ett utpräglat servicetänk. Du väntar inte på att någon ska säga åt dig vad du ska göra utan ser vart du behövs och håller dig sysselsatt. Engagemang och driv är dina ledord!

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Stockholm (centralt)
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: office-koordinator, kontorsassistent, office-manager, assistent, receptionist

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-07-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Edith Ottosson edith.ottosson@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
3536251

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: